کد خبر: ۲۹۹۲۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
چند بازیكن استقلال گفتند كه اگر کرار بابت این گفته ها معذرت خواهی نکند، دیگر با او حرف نمی زنند.

به گزارش پایگاه 598، دیروز بحث اصلی استقلالی ها مصاحبه جاسم کرار بود و قهر هاشم بیگ زاده! در واقع سه شنبه برای استقلالی ها روز قهر بود. از یک طرف هاشم به خاطر بی پولی قهر کرد و در تمرین حاضر نشد و از طرف دیگر قلعه نویی و استقلالی ها بعد از شنیدن مصاحبه تند جاسم، ادعا کردند با کرار قهرند!

 

خبر قهر هاشم در جمع استقلالی ها پیچید و بیگ زاده هم در جوب تماس تلفنی همبازیانش که می پرسیدند چرا به تمرین نیامدی، این قهر به خاطر بی پولی را انکار نکرد و گفت: «من هم یاد گرفته ام برای رسیدن به طلب خودم قهر کنم. سر تمرین نمی آیم تا شاید از این طریق مطالبات خودم را بگیرم.»

 

از طرف دیگر آبی پوشان درباره جاسم کرار حرف می زدند. مصاحبه اخیر کرار که در آن همه چیز ایران را مسخره دانسته، واکنش تند استقلالی ها را در پی داشت و چند آبی پوش می گفتند اگر کرار بابت این گفته ها معذرت خواهی نکند، دیگر با او حرف نمی زنند. استقلالی ها می گفتند جاسم درآمدش در ایران است و از همه بیشتر پول گرفته و آن وقت به ایرانی ها توهین می کند.

 

کار به جایی رسید که حتی قلعه نویی در جمع خبرنگارن گفت از دست کرار دلخور است و دیگر با او حرفی ندارد و هر وقت هم کرار به ایران بیاید، حتما بابت این مصاحبه با او برخورد می کند.

رادنیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها