کد خبر: ۲۹۸۹۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
سرپرست سابق باشگاه پرسپوليس ادعا مي‌کند که وقتي نژادفلاح به پرسپوليس آمد، متوجه شد که ديگر نمي‌ تواند به اين باشگاه کمک کند و به همين دليل از سمت سرپرستي پرسپوليس استفعا کرد.
به گزارش پایگاه 598،اکبر طاهری در این باره به "ورزش سه" گفت: من برای این به پرسپولیس آمده بودم که بتوانم کمک کنم. عده ای به پرس می‌ آیند که از آن استفاده کنند و عده ای هم می‌ آیند که کمک کنند. من جزو دسته دوم بودم. با نژادفلاح هیچ مشکل و بحث شخصی نداشتم و وقتی دیدم ایشان آمده متوجه شدم که دیگر نمی‌ توانم به این باشگاه کمک کنم و به همین دلیل محترمانه رفتم.

او در پاسخ به این سوال که چه شد که به عنوان سرپرست پرسپولیس انتخاب شد هم گفت: من از اول سال و زمانی که آقای رحیمی مدیرعامل تیم بود، در پرسپولیس حضور داشتم. بعد از اینکه آن اتفاق ها افتاد و آقای رحیمی رفت، آقای سیاسی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و بعد هم که ایشان بازداشت شد. اول ما فکر نمی‌ کردیم که ایشان در این مدت طولانی در بازداشت بمانند. وزارت ورزش از من خواست که کارها را ادامه دهم چون در آن زمان باشگاه امور جاری داشت که باید انجام می‌ شد.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه نژادفلاح ادعا کرده که مدیرعامل پرسپولیس است هم گفت: اصلا همچنین چیزی درست نیست طبق قانون تجارت هر شرکت می‌ تواند یک مدیرعامل داشته باشد. من این را باید بگویم که آقای سیاسی هنوز مدیرعامل پرسپولیس است. بنابراین آقای نژادفلاح نمی‌ تواند به عنوان مدیرعامل پرسپولیس فعالیت کند. من هم زمانی که به پرسپولیس آمدم حکمم سرپرستی بود تا مانع قانونی برای فعالیتم به وجود نیاید.

طاهری در مورد اینکه خیلی از بازیکنان مدعی شدند در زمان او هیچ پولی پرداخت نشده هم گفت: من مطمئنم بازیکنان چنین حرفی نزده اند، چون من حدود یک میلیارد و نیم به پرسپولیس پول تزریق کردم. البته در آن زمان یک موضوع وجود داشت و آن هم این بود که پرداختی ها متوازن نبود. بعضی از بازیکنان تا 60 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته بودند، عده ای هم 30 درصد پول گرفته بودند که ما سعی کردیم در پول اول رقم قرارداد بازیکنان را با هم متوازن کنیم. یک مقدار پول هم باقی ماند که برای هزینه های جاری باشگاه ما آن را نگه داشتیم.

سرپرست سابق پرسپولیس در پایان گفت: من تا روزی که بودم سعی کردم کاری کنم که طرفداران خوشحال شوند و دل آنها را شاد کنم، واقعا در آن مدت با دست خالی کار کردیم چون اسپانسر به خاطر دعوایی که به وجود آمده بود حاضر نبود هیچ کاری کند و به همین دلیل ما مشکلاتی داشتیم. امیدوارم امروز هم پرسپولیس بازیش را ببرد تا گام محکمی در راه صعود از گروهش بردارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها