کد خبر: ۲۹۸۹۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
فولادخوزستان فردا در ديداري حساس به مصاف السدقطر از سري رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا مي‌ رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد این دیدار گفت: خدا را شکر این هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و کادرفنی از لحاظ روحی و روانی روی بچه ها کار کرده است به این دلیل که ما در دو بازی قبلی نتوانستیم نتیجه بگیریم روحیه بچه ها پایین آمده بود. اما آن باخت ها را به فراموشی سپرده ایم و آماده بازی با السد هستیم. باید با گرفتن سه امتیاز گام اول را محکم برداریم.

او در مورد تفاوت شرایط این بازی نسبت به بازی های لیگ ادامه داد: صددرصد شرایط کاملا متفاوت است زیرا ما در اینجا علاوه بر فولاد باید از فوتبال کشورمان هم دفاع کنیم، انشاالله بتوانیم باختی که پارسال السد برایمان رقم زد را جبران کنیم و حق فوتبال کشورمان را بگیریم.

این بازیکن در مورد میزبانی بازی با السد نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر فولاد هواداران پرتعدادی دارد، انشاالله در هر دو بازی در اهواز به پیروزی برسیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

مدافع فولاد در مورد اینکه چقدر نسبت به مهاجمان السد شناخت دارد، گفت: شناخت کامل نداریم ولی کادرفنی شناخت کامل دارد. به شخصه بازی های السد را دیده ام اما کلا فیلم بازی های حریف را ندیده ایم بلکه کادرفنی این تیم را آنالیز کرده ولی تا آنجایی که من می‌ دانم آنها از یک مهاجم قوی به نام خلفان ابراهیم برخوردارند. انشاالله بتوانیم جلوی حملات خط حمله السد را بگیریم، آنها هر ساله خرج زیادی می‌ کنند تا فورواردهای خوبی جذب کنند و در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

او در مورد گروه فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: فکر می‌ کنم در گروه سختی قرار داریم، گروهی که هم می‌ تواند برای ما دردسر باشد هم برای حریفانمان چون فولاد می‌ تواند یقه حریفانش را بگیرد. ما پارسال هم نتایج بسیار خوبی گرفتیم و امسال به دنبال تکرار آن هستیم.

آل‌نعمه در پایان افزود: انشاالله که فردا با حمایت هوادارانمان بتوانیم دو شکست قبلی را جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها