کد خبر: ۲۹۸۸۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
سرمربي بازيکن تيم فوتسال تاسيسات دريايي به علت مصدوميت نمي‌تواند تا پايان ليگ تيمش را همراهي کند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، وحید شمسایی در جریان دیدار تیم‌های تاسیسات و گیتی‌پسند در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتسال دچار مصدومیت شد و نتوانست در ادامه تیمش را همراهی کند. پس از اینکه از پای شمسایی MRI گرفته شد مشخص شد که او نمی‌تواند حداقل 4 هفته به میدان برود. البته احتمال دارد این مصدومیت بیشتر هم بشود و تا 40 روز شمسایی نتواند پا به توپ شود.

شمسایی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: خدا را شکر پس از اینکه از پایم MRI گرفتم مشخص شد که رباطم پاره نشده است و غضروفم دچار پارگی شده است اما آن چیزی که طبیعی است نمی‌توانم 4 هفته به میدان بروم.

شمسایی در مورد اینکه با این تفاسیر لیگ را از دست داده تصریح کرد: قطعا به بازی هفته بیست و چهارم نخواهم رسید اما به هر حال با امید زنده‌ام. از امروز فیزیوتراپی خود را آغاز می‌کنم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی بازیکن تاسیسات با اشاره به مصدومیت حمید احمدی یادآور شد: احمدی یکی از بهترین بازیکنان ما بود که متاسفانه او هم مصدوم شد. با توجه به این مسائل شانس قهرمانی نداریم هر چند که بازیکنان با غیرتی که به خرج دادند تا کنون شرایط بسیار خوبی را رقم زده‌اند و بیشتر از آن چیزی که توقع داشتند نتیجه گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها