کد خبر: ۲۹۸۷۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
تداوم سیاست های عاشورا ستیزی اصلاح طلبان:
روزنامه اصلاح طلب اعتماد در شماره 3178 خود مورخ 4 اسفند ماه در مصاحبه ای با ابراهیم اصغرزاده از چهره های افراطی جریان اصلاحات در یک گفتگوی سیاسی مدعی رنگ‌باختگی سیدالشهدا(ع) بعنوان یک اسطوره برای جوانان شده است./ همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم و فعالیت مجدد روزنامه های زنجیره ای جریانان اصلاحات تا کنون شاهد توهین ها متعددی از این جراید به مقدسات و اعتقادات مذهبی مردم بوده ایم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روزنامه اصلاح طلب اعتماد در شماره 3178 خود مورخ 4 اسفند ماه در مصاحبه ای با ابراهیم اصغرزاده از چهره های افراطی جریان اصلاحات در یک گفتگوی سیاسی مدعی رنگ‌باختگی سیدالشهدا(ع) بعنوان یک اسطوره برای جوانان شده است.

اصغرزاده در بخشی از این گفتگو می‌گوید: «نمی‌توان از نقش اسطوره در فرهنگ جامعه دست کشید. در این باره ما امام حسین(ع) را داریم به عنوان نمونه و به عنوان فرهنگ مذهبی و سیاوش را در فرهنگ ملی که هیچ یک از اینها را نمی توان از جامعه گرفت» و سپس خبرنگار روزنامه اعتماد می‌گوید: «اما این اسطوره‌ها هم به نظر می‌رسد رنگ باخته‌اند و برای نسل امروز آنقدری که شما می‌گویید اهمیتی ندارند...» و اصغرزاده هم جواب می‌دهد: « ما به دنبال این سوال نیستیم...»



همچنین خبرنگار اعتماد در ادامه این گفت‌وگو از فتنه‌های سال ۷۸ و ۸۸ با عنوان یک نوستالژی و رخداد تراژیک برای نسل جوان! یاد می‌کند و اصغرزاده در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: مسایل آینده قابل پیش بینی نیست. جامعه ما آبستن حوادث است ...

این در حالی است که چندی پیش نیز نجفقلی حبیبی، معاون اسبق موسسه حفظ و نشر آثار امام و رئیس اسبق دانشگاه علامه طباطبایی، در آنتن زنده برنامه تلویزیونی در برنامه دیروز امروز فردا در سخنانی توهین آمیز بیان داشته بود: «سالانه در ایام عاشورا چه پول‌ها که در مملکت خرج می‌شود، اما بازده اینها چقدر است؟ دو نفر گریه می‌کنند و تمام می‌شود!»

شایان ذکر است همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم و فعالیت مجدد روزنامه های زنجیره ای جریانان اصلاحات تا کنون شاهد توهین ها متعددی از این جراید به مقدسات و اعتقادات مذهبی مردم بوده ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
خداوند رحمت كند امام را كه اگر ايشان زنده مي بود
بسياري ازين مفسدان را بايد در قبرستان منافقين تهران در خاوران . مي بافتيم !!!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
کافرهمه را به کیش خود پندارد.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۶ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
۰
۰
سلام
من این متن را که سید الشهدا رنگ باخته در تابلوی بسیج دانشگاه دیدم . نه که احساسی بشم یا جو گیر و به سرم بزنم یا از کسی دفاع کنم یا برعلیه کسی جبهه بگیرم
فوری آمدم کافی نت دانشگاه و این متن رو کامل خواندم
و چیزی که دستگیرم شد همان چیزی بود کی توی سایت امده
ایشان گفته اند برای جوانان امروز ما ( البته بخش کوچک و دین باخته ) سید الشده رنگی ندارد
یعنی برخی جوانان حوصله فک کردن و یا خط گرفتن از مبانی اسلامی را ندارند
من کاملا با این جمله موافقم
الگوهای جامعه ما بواسطه عمل نادرست مسئولین و هجمه جذاب غرب مورد فراموشی . کم رنگی قرار گرفته است .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها