کد خبر: ۲۹۸۶۲۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
تيري هانري ستاره فرانسوي سابق آرسنال و بارسلونا، در مصاحبه با وبسايت فيفا به تمجيد از مسي و رونالدو پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هانری سه فصل در بارسلونا با مسی هم بازی بود و با بارسا به قهرمانی اروپا نیز دست یافت. مسی و رونالدو در 6 سال اخیر، رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا داشته اند و در دو سال گذشته این رونالدو بوده که گوی سبقت را از فوق ستاره آرژانتینی ربوده است.

هانری در مورد رونالدو گفت:"برای کریستیانو احترام بسیار زیادی قائل هستم. اینکه بیش از 6 سال بتوانید کیفیت خود را در بالاترین سطح نگاه دارید، کار ساده ای نیست اما رونالدو این کار را انجام داده است. سطح بازی او خارق العاده است."

اسطوره فرانسوی در مورد رقابت مسی و رونالدو گفت:" خوب بازی کردن در یک فصل یک سوی قضیه است و حفظ این روند برای سال های متمادی سوی دیگر قضیه. مسی و رونالدو هر دو در این امر موفق بوده اند. فکر می کنم هنوز نفهمیده ایم که این دو بازیکن در حال انجام دادن چه کارهای مهمی هستند. هنوز قدرت درک توانایی های آنها را نداریم."

هانری ادامه داد:" مسی یا رونالدو؟ من با مسی در یک تیم بوده ام و توانایی ها و نبوغ او را از روز اولی که به بارسلونا آمدم دیدم. هر روز در تمرینات شاهد کارهای خارق العاده مسی بودم. طبیعی است که من مسی را به رونالدو ترجیح بدهم.مسی خاص بود، هست و خواهد بود. باید خوشحال باشیم که در عصری زندگی می کنیم که مسی و رونالدو در آن حضور دارند. روزی که این دو بازیکن فوتبال را کنار بگذارند، روز غم انگیزی برای این ورزش خواهد بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها