کد خبر: ۲۹۸۶۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
محمد قاضي مهاجم تيم فولاد که تا به حال موفق شده با پيراهن ذوب آهن و استقلال 9 بار گل بزد. عنوان کرده مي خواهد با گل براي فولاد رکورد گل زني ايران را جا به جا کند.
به گزارش پایگاه 598،قاضی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: این سومین دوره است که من در جام باشگاههای اسیا به میدان می روم. خدا را شکر من در این رقابتها تا به حال خوب گل زده ام. باراول با ذوب آهن در آسیا حضور شدم که موفق شدیم عنوان نایب قهرمانی را بدست آوریم. من در این رقابتها 5 گل به ثمر رساندم. دفعه دوم هم با استقلال در این رقابتها حاضر شدم که در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم. من در این دوره هم 4 گل به ثمر رساندم. کلا من آمار گل زنی خوبی در آسیا دارم و قصد دار تا این بار با پیراهن فولاد رکورد گل زنی مهاجمان ایران در آسیا را بشکنم.

من دیدارالسد در پلی اف را دیدم و قبلا هم با ذوب آهن در مقابل این تیم بازی کرده ایم. السد تیم خوبی است و همینکه در پلی اف هم موفق شده حریف را شکست دهد این مساله را نشان می دهد که تیم خوب و تاکتیکی هستند. اما قطعا فولاد هم ان شاء الله با انگیزه های مضائف در این دیدار حاضر می شود و امیدورام بتوانیم قهرمان شویم.

باید السد را با برد بدرقه کنیم

فولاد در نیم فصل دوم دو برد مقابل راه اهن و استقلال اهواز و دو باخت مقابل سپاهان و سایپا بدست آورد. به عقیده من هر چند ما در دو هفته اخیر نتیجه خوبی نگرفته ایم، اما این بازی ها هیچ ربطی با بازهای آسیایی ندارند. در حال حاضر بازی ما مقابل السد مهم است و بازیکنان ومربی و مدیریت فولاد با هم متحد شدیم تا بتوانیم فولاد را در اولین گام در یک دیدار خانگی به موفقیت برسانیم و با برد السد را بدرقه کنیم. چون دیدار بعدی ما یک بازی خارج از خانه برابر لوکوموتیو تاشکند است. پس ما باید سعی کنیم در بازی اول و با حمایت تماشاگرانمان امتیازجمع کنیم تا کار ما در بازیهای آینده و برای صعود راحت تر شود.

مشکل سربازها را باید فراموش کنیم

متاسفانه فولاد در این فصل مشکللات زیادی در زمینه بازیکنهای سرباز داشته است. الان این اتفاقی است که افتاده و متاسفانه ما این بازیکنان خوب را در اختیاز نداریم. الان که دو روز به بازیها مانده است ما نباید به این مساله توجه کنیم.

با استقلال و ذوب در اسیا 9 گل زدم

من با دو تیم ذوب آهن و استقلال در آسیا موفق شده ام 9 گل به ثمر برسانم که فکر می کنم عدد قابل توجهی باشد با توجه به اینکه آمار گل زدن من در ایران به نسبت بقیه گل زنان در میزان بازیهای کمتری بوده است. امیدوارم در این فصل اگر خدا بخواهد اول تمام تلاشم را بکنم تا به تایمم کمک کنم و پس از ان با حمایت هم تیمی هایم و تماشاگران خونگرم اهوازی بتوانم رکورد ایران را جا به جا کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها