کد خبر: ۲۹۸۵۸۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه نساجي قائمشهر راجع به صحبت هاي مطرح شده توسط مديرعامل تيم مس گفته است: از ايشان خواهش مي‌کنم مستند صحبت کنند و اگر راجع به نکته اي مي خواهند صحبت يا اعتراض کنند، اطلاعات کافي را داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر، نظر خود را راجع به صحبتهای مطرح شده مدیرعامل مس کرمان اینگونه بیان می کنند: به نظر من صحبت هایی که ایشان کرده است بسیار غیرحرفه ای و به دور از اخلاق ورزشی است، به خاطر اتهامی که ایشان به تیم ما و داور بازی زده است، بدون شک ما به کمیته اخلاق شکایت می کنیم.

وی ادامه داد: حرف اصلی من این است که لااقل ایشان راجع به بازی های خودشان و تیمهایی که با آنها بازی دارد صحبت کند. متوجه نمی شوم چرا راجع به دو تیم دیگر و اصلا یک بازی دیگر اظهار نظر می کند. ایشان می گوید که معلم است حالا با توجه به این موضوع بابت همین اتهام زنی یک امتیاز از ایشان کم می کنیم نمره شان می شود19، من از ایشان خواهش می کنم اگر معلم است برود مطالعه‌اش را بیشتر کند، ایشان فرموده اند چرا در دقیقه 95 برای ما پنالتی گرفته اند، من باید نظر این آقای جدیدالورود را به این نکته جلب کنم که پنالتی دقیقه 1 و 95 ندارد و در هر دقیقه ای که داور بازی تشخیص پنالتی داد باید در سوتش بدمد نه اینکه مثلا بگوید حالا چون از دقیقه نود رد شده دیگر نباید پنالتی گرفت. اگر ایشان واقعا معلم برود مطالعاتش را بالا ببرد، ایشان دقیقه پنالتی را هم اشتباه گفت، این دو غلط و 18، حتی من به ایشان تذکر می دهم کتاب های مربوط به آناتومی را هم مطالعه کنند چرا که حتی محل برخورد توپ به بدن بازیکن حریف را هم اشتباه گفت، پس این می شود 17 ، یک نمره هم باید بابت فیزیولوژی از وی کم کرد که در نهایت آقای معلم نمره 16 را از ما می گیرد. البته این نمره کلی ایشان بود، بدون شک صحبت های ایشان در مورد داوری قطعا بر روی نمره انضباط ایشان تاثیر منفی می گذارد.

درودگر با اشاره به تصاویر موجود که نشان دهنده پنالتی است، ادامه داد: بهرحال ما فردا از ایشان شکایت می کنیم و از این بزرگوار می خواهیم مانند ما اگر راجع به مسئله ای بحثی دارد مستند صحبت کند و حداقل با مدارک کافی نسبت به چیزی مدعی شود. البته به نظر من دلیلی ندارد که ایشان بخواهد فرافکنی کند، بهرحال فوتبال است، ممکن تیمی یک هفته بازنده باشد و یک هفته برنده، دلیلی ندارد اگر هفته ای نتیجه بازی را از دست داد بخواهد فرافکنی کند و ذهن مردم را ببرد سمت چیزی که صحت ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها