کد خبر: ۲۹۸۵۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم نفتي هاي تهران آنقدر به تيمش اطمينان دارد که مي‌ گويد جنگيدن در سه جبهه براي بازيکنانشان کار سختي نيست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، حسین ابراهیمی در مورد دیدار با پاختاکور ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما امروز در ازبکستان فیلم بازی پاختاکور را می‌ بینیم، تیم آنها به نوعی با ما شباهت دارد. به این دلیل که 26 بازی را در لیگ پارسال نباخته اند و بدون باخت قهرمان شده اند. تیم ما هم 21 هفته می‌ شود که نباخته. لیگ ازبکستان هنوز شروع نشده و اولین بازی پاختاکور با تیم ما است و قطعا تیم حریف هنوز شکل نگرفته برای اینکه آنها درلیگشان بازی نکرده اند، امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. البته اگر یک امتیاز را هم بگیریم بد نیست.

او در مورد اینکه پیروزی در بازی پلی آف با الجیش چقدر در روحیه شان تاثیر مثبت گذاشته ادامه داد: روحیه ما با آن برد خیلی بهتر شده چون ما تیم جوانی هستیم و بیشتر بازیکنان ما تجربه بازی های آسیایی را نداشته اند. ترس بچه ها با این پیروزی ریخته و بچه ها می‌ توانند راحت تر جلوی پاختاکور بازی کنند، صددرصد با انجام یک اشتباه تمام زحمت های ما برباد می‌ رود اما خدا را شکر توانستیم بدون هیچ اشتباهی به مرحله گروهی صعود کنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد جنگیدن در سه جبهه کارشان را سخت نمی‌ کند، پاسخ داد: ما یک پای فینال جام‌حذفی هستیم. در ضمن در لیگ هم در صدرجدول قرار داریم، ما باید جایگاهمان را در هر دو طرف حفظ کنیم و به تیم های حریف امتیاز ندهیم. البته ما در لیگ سر هر بازی بازیکنان حریف را می‌ شناسیم ولی در آسیا اینطور نیست. بنابراین کار خیلی سختی داریم ولی با آنالیز حرفه ای کادرفنی می‌ توانیم از پس لیگ قهرمانان آسیا هم بربیایم.

ابراهیمی در پایان در مورد مشکلات مالی نفت افزود: به حساب باشگاه پول واریز شده و مشکل خاصی نیست، دیروز هم کادرفنی همه بازیکنان را قانع کرد که پول به دستمان می‌ رسد اینطور که گفتند 99 درصد مشکل حل شده است و امروز پول به دستمان می‌ رسد ولی ما در حال حاضر به برد پاختاکور فکر می‌ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها