کد خبر: ۲۹۸۳۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ساختمان گفت: قيمت مسكن را نمي‌توان به صورت دقيق پيش بيني كرد، اما ميزان افزايش قيمت كمتر از 5 درصد خواهد بود و از ارديبهشت ماه سال آينده بازار مسكن رونق پيدا مي‌كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، حامد مظاهريان، معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ساختمان در جمع خبرنگاران درباره آخرين وضعيت طرح مسكن اجتماعي اظهار كرد: اين طرح براي دهك‌هاي يك‌و‌دو است و آخرين وضعيت آن اين است كه با وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در قالب يك تيم برنامه‌اي تدوين كرديم و توافقات كلي انجام شده است.

وي افزود: منتظر تأييديه نهايي از سوي رياست جمهوري هستيم. معاون وزير راه و شهرسازي در امور مسكن و ساختمان درباره افزايش وام خريد مسكن تا سقف 80 ميليون تومان گفت: براي افزايش مبلغ وام در حال مذاكره با بانك مركزي هستيم كه پيشنهاد وزارت راه و شهرسازي مبلغ 80 ميليون تومان بوده است اما هنوز براي اين مبلغ به توافق نهايي نرسيده‌ايم. مظاهريان در ادامه با بيان اينكه در چند سال اخير قيمت مسكن افزايش داشته است، گفت: اين ميزان افزايش باعث شده فاصله آشكاري با مبلغ وام‌ها ايجاد شود كه در حال مذاكره براي افزايش ميزان وام‌ها نيز هستيم.

وي با بيان اينكه قيمت مسكن را نمي‌توان به صورت دقيق پيش بيني كرد، تصريح كرد: كل مبلغ افزايش قيمت‌ها در آينده كمتر از 5 درصد خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها