کد خبر: ۲۹۸۳۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
تسنيم/ مهاجم پيشين پرسپوليس گفت: «کارنامه مربيگري برانکو و قطبي براي همه مشخص است و هر 2 نفر از گزينه‌هاي خوبي هستند.»
محسن خليلي درباره بازي پرسپوليس و لخويا اظهار داشت: «پرسپوليس فصل را خوب شروع نکرد و در طول بازي‌ها نيز هرگز نتوانست به ثبات لازم در نتيجه‌گيري برسد. روند اين تيم اصلا رو به رشد نبود و در حال حاضر هم وضعيتش خوشايند نيست.»
وي ادامه داد: «به هر حال بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از روز سه‌شنبه براي پرسپوليس آغاز مي‌شود و هواداران انتظار دارند که تيم‌شان در اين بازي نتايج قابل قبولي بگيرد تا مرهمي باشد بر زخم‌هاي آنها. من هم به عنوان يک پرسپوليسي اميدوارم که تيم محبوبم شروع خوبي در اين بازي‌ها داشته باشد هر چند تيم قطري تيم قدري است و بازي سختي را براي پرسپوليس پيش‌بيني مي‌کنيم.»
مهاجم پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا در حال حاضر نياز به تغيير کادر فني در پرسپوليس احساس مي‌شود يا خير، يادآور شد: «من معتقدم پرسپوليس در اين مقطع نياز به شوک دارد. زماني که پرسپوليس به شوک نداشت متاسفانه با برداشتن علي دايي، آمدن 2 مربي همزمان به تمرين به تيم شوک وارد کرده است. من آن روز در مجموعه درفشي‌فر بودم و اتفاقات ناخوشايندي را ديدم که در شأن باشگاه پرسپوليس نبود.»
خليلي افزود: «به هر حال وقتي پرسپوليس نتيجه نمي‌گيرد و هفته‌ها اين روند ادامه دارد، نياز است که يک شوک به اين تيم وارد شود تا بازيکنان با انگيزه متفاوتي نسبت به قبل در تمرينات حاضر شوند.»
وي در پاسخ به اين سوال که آيا برانکو و قطبي مي‌توانند گزينه‌هاي مناسبي براي جايگزيني درخشان باشند، گفت: «هر 2 نفر از گزينه‌هاي خوبي هستند. کارنامه مربيگري برانکو و قطبي براي همه مشخص است. در اين مقطع پرسپوليس يک مربي مي‌خواهد که مورد قبول هواداران باشد و ديگر شاهد اين نباشيم که تماشاگران روي سکوها عليه کادر فني شعار دهند.»
مهاجم پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا او در تمرينات پرسپوليس آن قدر خوب ظاهر نشد که درخشان وي را به تادوي ناآماده ترجيح دهد، تصريح کرد: «من زمان علي دايي براي بالا بردن آمادگي جسماني‌ام به تمرين پرسپوليس رفتم و اتفاقا خيلي خوب خود را در کنار بازيکنان آماده کردم. بعد از رفتن دايي و آمدن درخشان به او گفتم اگر دوست ندارد من در تمرينات شرکت نکنم اما درخشان به من گفت پرسپوليس خانه توست و خوشحال مي‌شود که در کنار تيم تمرين کنم. آن قدر در تمرينات خوب ظاهر شدم که هواداران خواهان پيوستنم به تيم شدند. خودم هم اين توانايي را در خود مي‌ديدم که بتوانم براي پرسپوليس موثر باشم اما آقايان ديدند اگر قرار باشد مرا جذب کنند آن وقت نمي‌توانند بازيکني مثل تادو را به پرسپوليس بياورند.»
خليلي در همين خصوص ادامه داد: «نمي‌خواهم مسائل را باز کنم اما در نقل و انتقالات خيلي چيزها ثابت شد. هواداران پرسپوليس آن قدر درک بالايي دارند که تشخيص دهند آقايان چه اهدافي را دنبال مي‌کردند و گذشته آنها براي همه روشن است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها