کد خبر: ۲۹۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
سایت شورای روابط خارجی آمریکا در مطلبي به بررسي اقدامات آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران پرداخت و با اشاره به اعمال تحريم ها عليه ايران بر بي اثر بودن اين راهبرد تاكيد كرد.
به گزارش«نداي انقلاب»،اين سايت با اشاره به سير تاريخي تحريم هاي مختلف عليه جمهوري اسلامي ايران اين راهبرد را ناكارآمد خواند و نوشت: عدم موفقیت سیاست تحریم نه تنها نمی تواند مانع پیشرفت ایران شود ، بلکه منجر به آمادگی تهران برای انجام اقدامات علیه غرب نيز مي شود.
اين سايت در ادامه با اشاره به گذر موفق ايران از تبعات تحريم ها نوشت: بدیهی است که تهران نگران پیامدهای بین المللی این تحریم ها نیست .غرب نيز از موثر بودن گام هایش بر پایه های اقتصاد ایران ،از جمله تحریم بانک مرکزی ایران و تحریم صادرات نفت ایران ،تردید دارد. با در نظر گرفتن چنین شرایطی،انجام اقدامات دشوارتر هم ممکن است نتواند ایران را متوقف کند .
سايت شوراي روابط خارجي آمريكا در ادامه همچنين با اذعان به انجام عملیاتهای مختلف خرابکاری در ایران می نوشت:علاوه بر تحریم ها ،غرب برای مقابله با این تهدیدات از سوی ایران از اقدامات مخفیانه مانند استفاده از ویروسهای کامپیوتری استفاده کرده است وليكن اين تلاش ها منجر به اقداماتي اساسي عليه ايران نگرديده است.
اين سايت در ادامه تنها راه مقابله با ايران را اقدامات تروريستي عنوان كرده و در اين زمينه نوشته است: تنها گزینه معتبر برای به تاخیر انداختن برنامه هسته ای ایران ،بمبگذاری است! اما چه کسی می داند که رئیس جمهور اوباما چه خواهد کرد؟.
اين سايت در عين حال اعمال تروريستي را براي متوقف ساختن ايران بي اثر دانست و نوشت:استفاده از زور، با وجود هیاهوی موجود در واشنگتن ، تهدید معتبری نیست، و مسئولین ایرانی این را می دانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها