کد خبر: ۲۹۸۲۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
مايکل اومانيا، مدافع کاستاريکايي پرسپوليس معتقد است اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا با شرايط جديدي وارد مسابقات خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس در دو بازی گذشته در لیگ گلی دریافت نکرده و مایکل اومانیا بعنوان مدافع میانی این تیم امیدوار است در برابر لخویا هم شرایط به همین منوال پیش برود و بتوانند ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیم‌شان، با برتری زمین را ترک کنند تا لیگ قهرمانان را متفاوت از لیگ استارت بزنند.

مایکل اومانیا در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش پیش از بازی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید. مدافع کاستاریکایی پرسپولیس با مطلوب دانستن شرایط تیمش گفت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم و مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت. بازیکنان نیز در حرف‌های‌شان از انگیزه فوق‌العاده‌شان می‌گویند و اینکه با حضور هواداران به دنبال یک برتری مناسب در اولین بازی آسیایی هستند.

اومانیا تجربه و انگیزه بازیکنان را در این دیدار برگ برنده تیم می‌داند و درباره آن می‌گوید: درست است در لیگ آنطور که باید در نتیجه‌گیری موفق نبودیم و اما این را در نظر بگیرید که در بازی قبلی‌مان می‌توانستیم برنده بازی باشیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما بازی خوبی را انجام دادیم و همه راضی بودند. باید در کنار بازی خوب تلاش کنیم امتیاز لازم را هم کسب کنیم. ما در این تورنمنت به هیچ عنوان بی‌تجربه نیستیم. بازیکنان باتجربه‌ای در ترکیب تیم ما حضور دارند و در کنار آن از انگیزه فوق‌العاده بازیکنان جوان هم نمی‌توان گذشت.

وی ادامه داد: حضور در چنین رقابتی فاکتورهای زیادی را نیاز دارد و کار سحتی در اولین دیدار خواهیم داشت. تمرینات ما بر پایه این بازی برنامه‌ریزی شده و تا روز بازی در شرایط آمادگی کامل به مصاف لخویا خواهیم رفت.

اومانیا در مورد آمادگی مدافعان این تیم در برابر مهاجمان لخویا گفت: مدافعان خوبی داریم و به هماهنگی خوب ذهنی با یکدیگر رسیده‌ایم. مطمئنا تمام توان خود را در زمین خواهیم گذاشت تا در این دیدار به آنها اجازه نفوذ ندهیم. گل نخوردن و استحکام دفاعی از ما و گل زدن با بازیکنان دیگر. باید در این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم و تورنمنت را با قدرت دنبال کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها