کد خبر: ۲۹۸۱۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
رييس فدراسيون فوتبال با رد هر گونه شبهه در انتخابات هيات فوتبال استان تهران تاکيد کرد: راي مجمع شيرازي را ابقا کرد و اين قابل پيش‌بيني بود.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخابات هیات فوتبال استان تهران درباره مشکل مالی باشگاه نفت و احتمال لغو سفر این تیم به ازبکستان برای انجام اولین بازی آسیایی خود گفت: امشب حتما نفت به ازبکستان می‌رود و ما مشکل این تیم را حل می‌کنیم.

وی درباره انتخابات هیات فوتبال استان تهران و رای قاطع رییس سابق این هیات و ابقای او در این پست نیز گفت: مجمع هیات فوتبال به صورت کتبی و مخفی رای دادند و از 49 نفر حاضر در جلسه 47 نفر به شیرازی رای دادند که رای خوبی است و باید به او اعتماد کنیم و کار را به او بسپاریم.

کفاشیان همچنین شبهه‌دار بودن انتخابات را رد کرد و گفت: انتخابات یک سالی عقب می‌افتاد و مدام کاندیداهای جدیدی اضافه می‌شدند. ما هم یک سال صبر کردیم اما بالاخره تصمیم گرفتیم که امروز انتخابات را برگزار کنیم. اگر باز هم صبر می‌کردیم، اتفاق دیگری نمی‌افتاد.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم می‌دانست که چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد. خلاف جهت رودخانه نمی‌شود شنا کرد.

وی درباره علت راه ندادن خبرنگاران به جلسه نیز گفت: کاندیداها گفتند که می‌خواهند قبل از انتخابات صحبت کنند و اگر خبرنگاران در جلسه باشند، هل می‌شوند! ما هم صبر کردیم تا آن‌ها حرف‌شان را بزنند و بعد خبرنگاران را راه دهیم.

کفاشیان همچنین درباره احتمال انتخابش به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه آسیای مرکزی گفت: هنوز چیزی قطعی نیست اما کشورهای عضو این منطقه تفاهم کرده‌اند که من را به این سمت انتخاب کنند و به احتمال فراوان اردیبهشت این انتخاب صورت می‌گیرد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت که مسئولان AFC بحث محرومیت ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها