کد خبر: ۲۹۸۱۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
باقر صادقي بعد از مدت ها نيمکت نشيني در باشگاه ذوب‌آهن در دربي اصفهان به ميدان رفت و عملکرد نسبتا خوبي هم داشت.
به گزارش پایگاه 598،دروازه‌بان ذوب‌آهن در این باره به "ورزش سه" گفت: من 2 ماه بود که تمرین نمی‌ کردم و از جو تیم دور بودم اما زمانی که برگشتم هم آقای فنایی و هم یحیی گل‌محمدی بسیار به من کمک کردند. خیلی ها گفتند در بازی با سپاهان من بهترین بازیکن زمین بودم اما خودم فکر می‌کنم کار خاصی انجام نداده ام، در این بازی بد کار نکردم اما باید در آینده خیلی بهتر از این ها باشم.

صادقی در مورد اینکه در تعطیلات نیم فصل اعلام کرد که از ذوب‌آهن می‌ رود هم گفت: رفتن من ربطی به نیمکت نشینی ام نداشت. من از ذوب‌آهن می‌ خواستم بروم چون واقعا از نظر روحی روانی به هم ریخته بودم و مشکلاتی داشتم که نمی‌ توانستم عملکرد خودم را داشته باشم. در همان زمان از تیم هایی مثل فولاد و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی با خودم گفتم که اگر بروم از رقابت فرار کردم. اما ماندم و جنگیدم و جای ثابتم را پس گرفتم.

او اعتقاد دارد ذوب‌آهن می‌ تواند خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد: باور کنید ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و می‌تواند خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد. الان در تیم تفکر بردن و قهرمانی حاکم شده و شما شک نکنید که ما می‌ توانیم خیلی بهتر از این ها نتیجه بگیریم. ذوب‌آهن در هر پست بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها