کد خبر: ۲۹۸۱۶۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
امير سيف الديني مدير عامل مس کرمان در مقابل اتهام تباني با داوري معتقد است که فقط خدا به اين تيم مي تواند کمک کند. چون مسي ها نه با کسي لابي دارند و نه کسي را در فدراسيون مي شناسند.
سیف الدینی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من مجرم نیستم که بخواهند من را متهم کنند. اما بعد از دیدار گیتی پسند قطعا در زمینه اثبات این مساله اقدام می کنم. اگر این اتفاق افتاده باشد و داور بازی تبانی کرده باشد که اینطور نیست برای جامعه داوری متاسفم . اما اگر اینطور نباشد. من نمی دانم چه کسی می خواهد با افرادی که این تهمتها را زده اند مقابله کند، چون من نه با کسی لابی دارم و نه کسی را در فدراسیون می شناسم که به ما کمک کنند.

مس 650 روز در خانه پیروز نشده بود

به غیر از حواشی که در فوتبال ما وجود دارد. من می خواهم یک نکته را بگویم که تیم مس 800 روز بود که سه برد پشت سر هم نداشت! ما 650 روز بود که یک برد خانگی نداشتیم یعنی معادل دو سال! نیم فصل اول تیم ما در خطر سقوط بود . بعد من به عنوان یک معلم ورزش برای کمک به تیم شهرم اقدام کردم. بعد از حضور من سه نفر از کادر فنی و کلا 7 نفر را اخراج کردم. در کل به تیم سرو سامانی دادیم که خدا را شکر از بحران خارج شد و نتیجه گرفت.

افراد کثیف را از فوتبال خارج کنیم

من این حرف را قبول ندارم که بگوییم فوتبال کثیف است. چون فوتبال ورزش است و فوتبال هیچ وقت نمی‌تواند کثیف باشد. بلکه این آدمهایی که وارد این ورزش می شوند کثیف هستند که باید آنها را از فوتبال بیرون کنیم.

اهانت به داوری ضعف فوتبال ایران و مدیریت است

در سالهای گذشته اکثر تیمهای لیگ برتری و لیگ یک زمانی که می بازند داور را مقصر می دادند. من هیچ وقت تیمی را ندیدم که بگوید مربی ، مدیریت و یا بازیکن آن ضعیف بوده است. دائم می گویند داور سر ما را برید. اما وقتی می برند تیم تاتیک داشته، اهداف مدیر عامل جواب داده و بازیکن آماده بوده است. اهانت به داوری در حقیقت ضعف فوتبال ایران و مدیریت آن است. . روزی که ما داوران خوبی مثل نظری و بهلولی داشتیم فوتبال ما هم در سطح اول آسیا بود. اما الان چطور؟

مدیر و بازیکن و مربی نیرو زمینی به سمت داور یورش بردند

هر سه دیدار ما که باعث شده من متهم به تبانی با دارور باشم از تلویزیون پخش شده و کارشناسان داورای هم در این مورد نظر داده اند. اما می بینیم که باز هم این صحبتها به میان می آید چون تیم مس را آقای فردوسی پور نمی شناسد! چون مس لابی ندارد. چرا کسی نمی آید بگوید که در دیدار ما مقابل گچ ساران که پس از اخراج سه بازیکن می بایست بازیکن چهارم نیز اخراج می شد. اما داور بخاطر اینکه مجبور به تعطیلی بازی نشود از آن چشم پوشی کرد. یا در بازی با نیرو زمینی که خود آقای بهلولی به عنوان ناظر بازی کنار زمین حضور داشت و دید که چه اتفاقاتی آنجا افتاد. از بازیکن و مدیر و سرپرست به سمت داور یورش بردند و بعد از 10 دقیقه داور را با اسکورت نیروی انتظامی بیرون بردند. اما هیچ کس این را نشان نداد.

درودگر لابی دارد مشکلات نساجی دیده نمی شود

می دانید چرا در بازی نساجی و ایران جوان که به آشوب کشیده شد و مربی ها یقه هم را گرفتند، هیچ کسی حرفی نزد. اما مس که در سه بازی در آرامش نتیجه گرفته است مشکل اخلاقی دارد.خواهش می کنم بنویسید که در خبرگذاری شما مطلبی را نوشتند و میلیون ها نفر هم مطالعه کردند که مس با داور تبانی کرده است! اما هیچ چیز از یقه گیری مربیان نساجی گفته نشد می دانید چرا ؟! چون مدیر عامل مس مثل آقای درودگر لابی ندارد. همین تیم نساجی هفه گذشته در دقیقه 95 مقابل آلومنیوم در حالی که توپ به شکم مدافع حریف خورده بود برایش پنالتی گرفتند و هیچ کس هم از آن حرفی نزد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها