کد خبر: ۲۹۸۱۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
محسن بياتي نيا بازيکن تيم گسترش فولاد معتقد است که تنها سايپا که در رده هفتم جدول قرار دارد خطر سقوط را احساس نمي کند و ساير تيمها تنها در بهترين حالت تنها 6 امتياز اختلاف دارند که حاشيه امنيت بالايي نيست.
به گزارش پایگاه 598،بیاتی نیا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: به عقیده من بخاطر حساسیتی که در میان تیمهای بالای جدول و همچنین ته جدولی وجود دارد. بازیهای با کیفیتی را شاهد نیستیم.

او ادامه داد:من با احترامی که برای آقای قلعه نویی و استقلال قائل هستم. اما معتقدم که گسترش خیلی بازی قابل قبول تری نسبت به استقلال به نمایش گذاشت. اما در کل پیش از بازی خودمان وقتی دیدار پرسپولیس و صبا را هم نگاه می کردم. آنها هم زیاد بازی جالبی ارائه ندادند.

وی افزود: در کل فکر می کنم که کیفیت فوتبال ما پایین آمده است. اصلال هر سال که می گذرد سطح فوتبال پایین تر می آید. شما ببینید در حال حاضر صدر نشین لیگ ما 39 امتیازی هست. در حالی که اگر همین امتیاز را با لیگهای معتبر اروپایی مقایسه کنید. می بینید که در آن لیگها تیمهای چهارم و پنجم چنین امتیازی دارند. علتش هم این است که لیگ ما فرسوده شده است. تعطیلات زیاد و نتیجه نگرفتن در جام ملتها و جام باشگاههای آسیا به لیگ ما لطمه زده است.

بیاتی نیا با اشاره به خطر سقوط گسترش به لیگ پایین تر گفت: به عقیده من حتی تیمهای پیکان و پدیده هم خطر سقوط را احساس می کنند چون اگر دقت کنید اختلاف امتیاز در میان تیمهای میانه جدول با ته جدولی ها زیاد نیست، نهایتا 6 امتیاز. برای همین است که فکر می کنم هیچ تیمی از حاشیه امنیت بالایی برخوردار نیست. فقط شاید سایپا که تیم 7ام جدول است کمتر این خطر را احساس می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها