کد خبر: ۲۹۸۰۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
بانك ورزش - به محض آنکه سوت پایان تمرین دیروز استقلال که اختصاص داشت به کارهای ریکاوری و بازیابی قوای بدنی، زده شد، شایعه‌ای بزرگ از تمرین استقلال به بیرون درز کرد. شایعه این بود: «‌امیرقلعه‌نویی و جواد زرینچه دو عضو تاثیرگذار کادرفنی استقلال با یکدیگر برخورد سردی داشته‌اند. بلافاصله برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که این دو به دلیل برخی اختلاف‌های فنی با هم مشاجره‌ای داشته‌اند و دلیل برخورد سردشان همین است.» همچنين گفته مي‌شد بعد از آنكه افشارزاده گفته هيأت مديره او را براي تغيير كادرفني تحت فشار گذاشته بود، خبرهايي به گوش قلعه‌نويي رسيده كه گزينه مورد نظر براي جانشيني‌اش، جواد زرينچه بوده. همين موضوع هم باعث سردي رابطه او با زرينچه شده.

فارغ از صحت و سقم اين گمانه‌زني‌ها موضوع قهر قلعه‌نویی و زرینچه نمی‌توانست بی‌اهمیت باشد به همین دلیل شماره تلفن زرینچه را گرفتیم. او اما با صدايي گرفته اين‌طور پاسخ داد: « رفتم سر تمرین. باد شدیدی می‌آمد. گلویم گرفته بود و ترسیدم که وضعیتم بدتر شود. این روزها سرماخوردگی خیلی‌ها را خانه‌نشین کرده. من هم گفتم بهترین کار این است که برگردم خانه و استراحت کنم.»
اما شایعه شد که شما و قلعه‌نویی با هم قهر هستید. حتی از برخورد سردی که میان‌تان به وجود آمد گفته شد. با قلعه‌نویی قهرید یا میان شما شکراب شده است؟ زرینچه پاسخ این سوال را هم داد. او تاکید کرد که با صداقت این سوال را جواب می‌دهد: «اهل پنهان‌کاری نیستم و همیشه حقایق را گفته‌ام. نه، هیچ مشکلی میان‌مان نیست. نمی‌دانم چرا گفته‌اند من با قلعه‌نویی قهرم. نه، تکذیب می‌کنم. با قلعه‌نویی قهر نیستم و فقط برای اینکه حال و روز خوبی نداشتم تمرین را ترک کردم. وقتی آن وضعیت آب و هوایی را دیدم بهتر بود به خانه برمی‌گشتم و استراحت می‌کردم.»
از زرینچه دلیل این خبرها را پرسیدیم که او گفت: «من کلا 10 دقیقه سر تمرین بودم که نمی‌دانم چرا چنین برداشتی شد که من با قلعه‌نویی قهرم. تمرین را دیدم و بعد برگشتم خانه. هیچ مشکلی میان ما نیست. مطمئن باشید.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها