کد خبر: ۲۹۸۰۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
فرشید سیاری مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی های صورت گرفته توسط این وزارت ارایه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تامین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: فرشید سیاری مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی های صورت گرفته توسط این وزارت ارایه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تامین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، فرشید سیاری مدیر کل پشتیبانی آموزش و پرورش در خصوص اجرای تفاهم نامه منعقد شده بین این وزارت و بانک ملی مبنی بر اعطای 12 هزار میلیارد ریال در قالب وام های 50 میلیون ریالی کم بهره به فرهنگیان واجد شرایط اظهار داشت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی های صورت گرفته توسط این وزارت ارایه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تامین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

سیاری با دارای اولویت خواندن افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون بابت تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره ای نبرده اند تصریح کرد: این افراد می توانند با ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن، تکمیل فرم تعهد نامه های بانکی و ارائه تصویر کسر اقساط گروهی تنظیم شده توسط ادارات آموزش و پرورش مناطق از تسهیلات بانکی فوق بهره برند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
اقاي سياري چرااطلاع رساني خوب نمي کنيدبحث قرعه کشي ميان همکاران يادت رفته مي دونيدچه کدورتي بين همکاران فرهنگي ايجاد شده خيلي هالازم داشتندباقرعه کشي حقشون ضايع شده چراشرايط وپيچيده وابهام انگيزاعلام مي کنيد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها