کد خبر: ۲۹۷۸۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
عربشاهی:
عربشاهي: خوشحالم يک پرسپوليسي واقعي مديرعامل اين تيم شده است و دلش براي اين تيم مي سوزد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ضیاء عربشاهی که از پیشکسوتان حاضر در جلسه امروز با مدیرعامل باشگاه بود در مورد نژادفلاح گفت: ایشان را خیلی وقت است که می شناسم، خوشبختانه از پرسپولیسی ها واقعی است و البته از مدیران کاربلد، می توانم بگویم خیلی خوشحالم که ایشان بالاخره مدیرعامل این باشگاه شدند، بنده به نوبه خودم از ایشان تشکر می کنم که کامل به حرفهایمان گوش دادند، باعث افتخار ماست که یک همچین آدمی روی صندلی این باشگاه می نشیند، نه آقایی اصلا نمی داند به کجا وارد شده است و تمام هم و غم اش میزی است که در اختیار گرفته است، آقای نژادفلاح آنقدر برای پیشکسوتان این باشگاه احترام قائل است که از اتاقش که در طبقه پنجم است تا در خروجی باشگاه ما را بدرقه کرد.

وی در ادامه راجع به برنامه های عنوان شده گفت: راجع به مطالبات تیم های پایه صحبت کردیم و قرار شد که تا چند وقت دیگر این موضوع حل شود و تسویه حسابها انجام شود، البته قرار شد برای آکادمی تیم های پایه، مدیری تعیین شود و ایشان نقطه نظرات ما را راجع به تیم بزرگسالان خواست که هرکدام از ما نظرات خود را ارائه دادیم. البته انتقاد بچه ها از تیم، ربطی به انتقاد کردن از آقای درخشان نداشت، چون ما می دانیم که ایشان یک مربی با هوش و ذکاوت بالاست و کاملا به وی اعتماد داریم اما انتقاد بیشتر ما به سیستم و نوع بازی تیم بود، بهرحال بازی پرسپولیس همیشه هجومی باشد به چشم می آید و اگر قرار باشد حمله نکند و یا درست حمله نکند نتیجه اش می شود همینی که می بینید.

وی در پایان گفت: ما راجع به نظرهایی که از ما خواسته شد و سوالاتی که پرسیده شد عقیده مان را گفتیم، همینکه انقدر ما را محترم شمردند جای لطف دارد. بهرحال ممنون ایشان هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها