کد خبر: ۲۹۷۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی فعلی پرسپولیس در خصوص بازی نیم فصل پیش صبا و پرسپولیس گفت: «اگر قرار باشد صبا با این وضعیت لیگ را ادامه دهد شک نکنید جزو تیم‌های سقوط کننده خواهد بود.»

به گزارش پایگاه 598، اگر چه هنوز چند ساعت به بازی پرسپولیس و صبا باقی مانده اما خالی از لطف نیست كه مصاحبه جالب حمید درخشان را بعد از بازی رفت این دو تیم مرور کنیم؛ جایی که پرسپولیس با هدایت علی دایی و در یک بازی برتر در قم با دو گل از سد صبا گذشت.

 

اما درخشان که آن روزها منتقد اصلی سرمربی پرسپولیس محسوب می‌شد، در مورد این بازی گفت: «واقعا نمی شود بحث فنی کرد. این مسابقه اینقدر بی‌کیفیت بود که هیچ نکته فنی نداشت و فقط دو گل وارد دروازه شد. هر دو گل نیز روی خلاقیت فردی به ثمر رسید و صبا نشان داد هیچ حرفی برای گفتن ندارد. پرسپولیس این برد را بیشتر مدیون ضعف صبا بود تا قدرت خودش. پرسپولیس همان پرسپولیس همیشگی بود. به نظر من اگر در این بازی برنده شد به خاطر این بود که صبا فوق العاده ضعیف و ناتوان نشان داد. ضعف صبا باعث شد که بازیکنان پرسپولیس راحت صاحب موقعیت گل شوند و بتوانند دو گل به ثمر برسانند. اگر قرار باشد صبا با این وضعیت لیگ را ادامه دهد شک نکنید جزو تیم‌های سقوط کننده خواهد بود.»

 

او البته دیروز و قبل از بازی برگشت دو تیم کاملا نظرات متفاوتی در مورد صبا داشت: « با توجه به بازی هفته گذشته که صبا به نمایش گذاشت شناخت خوبی از این تیم داریم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم. صبا هفته قبل شکست خورده اما با این حال حریف ضعیفی نیست.»

 

حالا به نظر شما صبا در فاصله یک نیم‌فصل این همه قدرتمندتر شده است، یا...؟!

بانک ورزش

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها