کد خبر: ۲۹۷۱۲۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
صباي قم که در چند هفته اخير نتايج خوبي نگرفته فردا در يک بازي حساس به مصاف سرخپوشان پايتخت مي‌ رود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هادی شکوری در مورد این دیدار گفت: به نظر من استقلال و پرسپولیس شخصیت خاصی دارند. ما بازی سختی پیش رو داریم ولی برای پرسپولیسی ها سخت تر است چون شرایط تیم ما خوب است در ضمن بازی با تراکتور هم حقمان باخت نبوده. پرسپولیسی ها چیزی برای از دست دادن ندرند ولی ما هم می‌ رویم تا امتیاز جمع کنیم.

او در مورد اینکه مشکلات مالی صباحل شده یا خیر ادامه داد: نه متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاده است و صددرصد این قضیه روی کارمان تاثیرگذار است.

این بازیکن در مورد اشتباهات داوری در بازی قبل و اینکه تاکنون این اشتباهات چقدر به تیمشان ضرر رسانده نظرش را اینگونه بیان کرد: ما از داوری ها خیلی متضرر شدیم حالا هزاربار هم که اشتباهاتشان را قبول کنند. دیگر امتیازاتی که از دست رفته برنمی گردد.

شکوری در پایان در مورد اینکه چرا صبا نتیجه نمی‌گیرد افزود: بعد از اینکه تغییراتی در کادرفنی صورت گرفته طبیعتا زمان می‌ برد می‌ برد تا ما نتیجه بگیریم ولی ما نتیجه می‌ گیریم تا به کسانی که می‌ گیند صبا مدعی سقوط است خیلی چیزها را ثابت کنیم. البته باید این را هم در نظر بگیریم که شرایط دارد سخت تر می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها