کد خبر: ۲۹۷۰۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
ستاره نفت تهران در بازي با الجيش يک بار ديگر گل سه امتيازي براي تيمش به ثمر رساند و نقش پررنگي در صعود نفت به مرحله گروهي ايفا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ارسلان مطهری که اخیرا نظر مثبت علیرضا منصوریان را به خود جلب کرده است، در دیدار حساس برابر الجیش هم توانست جواب اعتماد او را بدهد. این بازیکن در این رابطه گفت و گویی انجام داد.

اجازه خودنمایی به الجیش ندادیم
الجیش تیم خیلی خوبی بود ولی ما اصلا اجازه خودنمایی را به آنها ندادیم. با دوندگی بسیار بالا و ارائه یک بازی قابل قبول جلوی هنرنمایی بازیکنان الجیش را گرفتیم. از طرفی هم هواداران ستاره ها و پیشکسوتان فوتبال به ما روحیه دادند و فکر می کنم از کادرفنی گرفته تا همه کسانی که در استادیوم حضور داشتند. از این نتیجه راضی بودند.

مردم با حضورشان ما را شرمنده کردند
قبل از اینکه به استادیوم برسیم در اتوبوس وقتی با بچه صحبت می کردیم همه اتفاق نظر داشتیم که اگر خیلی تماشاگر به استادیوم بیاید، نهایتا تعدادشان به 1000 نفر می رسد اما وقتی پا به زمین آزادی گذاشتیم و آن تعداد تماشاگر را دیدیم شوکه شدیم. انصافا مردم با حضورشان ما را شرمنده کردند.

با گلم کل مردم ایران خوشحال شدند
خیلی خوشحالم که در این بازی حساس گل به ثمر رساندم. وقتی در تیم باشگاهی ات گل می زنی عده معدودی خوشحال می شوند اما احساس می کنم با گل دیشب من کل مردم ایران، خوشحال شدند. گلی که زدم دسترنج همه بازیکنان نفت بود. درست است که گل باشگاهی مهم است اما این گل را یک کس دیگری به من داد. این چهارمین گل 3 امتیازی بود که به ثمر رساندم. البته سه تای دیگرش در لیگ و مقابل تیم های استقلال، پرسپولیس و سایپا بوده. امیدوارم که بتوانم در ادامه نیز عملکرد خوبی داشته باشم و کادرفنی را راضی نگه دارم.

اگر شد آقای گل می شوم
آقای گل شدن در آسیا کار سختی است اما با تیمی که ما داریم غیرممکن نیست. من تمام تلاشم را می کنم که اول در ترکیب خودم را حفظ کنم و بتوانم این روند خود را ادامه دهم و بعد هم اگر شد آقای گل شوم چون آقای گلی چندان برایم اهمیت ندارد مهم این است که تیمم نتیجه بگیرد چون اگر نفت نتیجه بگیرد، اول به نفع کشورمان است بعد به نفع خودمان.

از خوشحالی تا محل کنفرانس دویدم
با پایان بازی و وقتی که از زمین خارج شدم نمی دانستم که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم و فکر می کردم یکی دیگر انتخاب شده است. با خیال راحت به سمت اتوبوس تیم رفتم و داخل اتوبوس نشستم و آنجا وقتی اعلام کردند که بهترین بازیکن شده ام و باید به نشست خبری بروم. شاید باورتان نشود اما تا محل کنفرانس با خوشحالی دویدم، خداوند را واقعا شاهدم به این دلیل که در اولین بازی آسیایی ام هم توانستم گل بزنم، هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم.

اولین بار است که آسیا را تجربه می کنیم
گروهی در آسیا در آن قرار داریم بسیار سخت است و رقیبانمان همه شان چندین سال سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند ولی ما اولین بارمان است که در این مسابقات حاضر می شویم. بنابراین شرایطی که ما داریم خیلی سخت است ولی پیروزی در پلی آف و مقابل تیمی که 4 بازیکن برزیلی دارد و هزینه چند نفر از بازیکنانش به اندازه هزینه چند تا از تیم های لیگ برتری ما است، نوید را می دهد که ما می توانیم در مرحله گروهی هم موفق باشیم. با وجود اینکه بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی مقابل الجیش داشتند اما از لحاظ مالی نمی شود ما را با بازیکنان قطری، اماراتی و غیره به هیچ وجه مقایسه کرد.

تلفیق جوان ها و باتجربه ها به ما کمک می کند
شاید در وهله اول کمتر تجربگی چند تا از بازیکنان ما، ما را اذیت کرد اما ما چند تا بازیکن باتجربه داریم که می توانند خیلی خوب تیم را مدیریت کنند. تلفیق جوان ها با باتجربه ها باعث می شود نتایج خوبی کسب کنیم ولی در این بین به حمایت هواداران نیاز داریم اگر آنها نباشند این فشار خیلی اذیتمان می کند.

از 5 دقیقه حضور شروع کردم و بالاتر رفتم
از اول فصل میزان حضور من در بازی ها از 5 دقیقه شروع شد و مدام این دقایق بالا رفت مثلا در بازی با استقلال خوزستان 20 دقیقه، در بازی با گسترش فولاد زمان بیشتری در میدان بودم و توانستم یک گل به ثمر برسانم. تمام تلاشم را می کنم که نظر کادرفنی را جلب کنم. امیدوارم که همیشه حضور در نفت مثمرثمر باشد.

در نفت بین بازیکنان فرقی وجود ندارد
فعلا که 2 هفته لیگ به دلیل بازی های لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شده اگر در لیگ برتر بازی داشته باشیم تمام تمرکزمان روی بازی های لیگ است، اگر هم در آسیا بازی داشته باشیم تمرکزمان فقط روی آن بازی هاست. بنابراین این ها با یکدیگر تداخل ندارند که باعث افت ما در یکی از دو جبهه شود. بحث جام حذفی هم که جداست چون بعد از اتمام لیگ فینال جام حذفی برگزار می شود. درضمن ما آنقدر بازیکن خوب که در هر بازی سه، چهار تغییر داریم و بقیه می توانند ریکاوری کنند. به قول آقای منصوریان درآوردن 10 بازیکن در لیگ سخت است چه برسد به چیدن ترکیب 11 نفره. تمام بازیکنان در نفت در یک سطح قرار دارند.

جوان های نفت طلسم را می شکند
همانطور که گفتم هزینه تیم های عربی و استرالیایی قابل مقایسه با تیم های ما نیست ولی انگیزه بازیکنان جوانمان طلسم نتیجه نگرفتن تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در چند سال اخیر را می شکند. باز هم از هواداران تشکر می کنم دلیل اینکه این مساله را چندین بار در این مصاحبه اعلام کردم این است که آنها دیروز ما را شرمنده کردند. انشاالله که حضورشان تداوم داشته باشد چون به ما انگیزه خاص می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها