کد خبر: ۲۹۷۰۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
مدافع نفت از اينکه توانستند با کسب پيروزي الجيش قطر را در مرحله پلي آف پشت سر بگذارند و شرمنده هواداران نشوند خوشحال است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، امین حاج محمدی در مورد این دیدار گفت: خدا را شکر خیلی خوب بازی کردیم، نیمه اول فوق العاده بودیم اما در نیم دوم قبل از زدن گل و 7، 8 دقیقه پایانی بازی الجیش به ما فشار آورد. اما خدا را شکر لطف خدا شامل حالمان شد و توانستیم پیروز شویم.

او در مورد حمایت هواداران از نفت و آمدنشان به ورزشگاه آزادی ادامه داد: فقط و فقط از مردم تشکر می‌ کنم که به ورزشگاه آمدند، خیلی از آنها ممنون هستیم. ما با کسب یک پیروزی شیرین و آنها با حمایتشان غیرت ایرانی را نشان دادند.

این بازیکن درباره اینکه بی تجربگی جوان هایشان در رقابت های آسیایی به آنها ضربه نمی‌ زند نظرش را اینگونه بیان کرد: من این مساله را قبول ندارم ، جوان هایی که داریم همه شان باتجربه هستند مثلا شما بیرانوند و پورعلی‌گنجی را در نظر بگیرد آنها تا دو هفته پیش در جام‌ملت‌ها‌ی آسیا حضور داشتند، سن خود من کم است ولی تجربه لازم را دارم. در تیم ما بازیکنان با داشتن تجربه بین المللی زیادی وجودی دارند. ما 3 ملی‌پوش بزرگسال، 3، 4 بازیکن تیم‌ملی امید و چند بازیکن تیم‌ملی جوانان در اختیار داریم، حالا حسابش را بکنید در کنار اینها کسانی چون مبعلی، غلامرضا رضایی، وحیدامیری و ... بازی می‌ کنند و برای یکدیگر مکمل بسیار خوبی هستند. پس نمی‌ توان به تیم ما لقب بی تجربه را داد. جوانان ما فوق العاده هستند.

وقتی از مدافع نفت سوال شد که کارت های متعددی که دریافت می‌ کند در ادامه به او آسیب نمی‌ زند پاسخ داد: در تمامی بازی ها من یک یار مستقیم دارم، در همین بازی با الجیش شماره 15 آنها یار مستقیمم بود. از آنجایی که همیشه خودم در درگیری حضور دارم بعضی اوقات کارت دریافت می‌ کنم البته من امسال چند تا کارت بیخودی هم گرفتم، اما بقیه کارت هایی که گرفتم درست و به خاطر خطاهایی بوده که انجام دادم. در همه بازی ها یک بازیکن شایسته یار مستقیم من است مثلا با پدیده که بازی داشتیم همیشه رضا عنایتی که همه می‌ دانند چقدر خطرناک است، یار مستقیم من بوده. از این به بعد سعی می‌ کنم حواسم به دریافت کارت باشه و بیشتر این قضیه را مدیریت کنم.

حاج محمدی در پایان افزود: باز هم از مردم تشکر می‌ کنم، دست تک تک شان را می‌ بوسم و از آنها درخواست می‌ کنم که باز هم برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند در عوض ما هم قول می‌ دهیم که با کسب پیروزی در بازی های حساس بین المللی جواب زحماتشان را بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها