کد خبر: ۲۹۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد که در دربی اصفهان، سکوهای ورزشگاه فولادشهر پُر شود.

به گزارش پایگاه 598، قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دربی حساس اصفهان و تقابل تیمش با سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم فوق‌العاده‌ای است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد. آنها از لحاظ فنی و مدیریتی یک تیم قوی هستند و کمتر تیمی پیدا می‌شود که مثل سپاهان خصوصیات مثبت زیادی داشته باشد. این تیم در زمین مسابقه هم در تمامی خطوط نفرات خوبی دارد و هیچ کمبودی را احساس نمی‌کند.

وی در ادامه در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: من هیچ وقت بازی‌ها را پیش‌بینی نمی‌کنم، چون هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد. با این حال ما آماده دربی هستیم و هدفی جز شکست دادن سپاهان نداریم. مطمئناً آنها هم دنبال برد هستند و امیدوارم که مثل دربی‌های قبلی اصفهان، شاهد بازی زیبایی باشیم. در عین حال امیدوارم که هواداران دو تیم جمعه ورزشگاه فولادشهر را پُر کنند، آنها مطمئن باشند که فوتبال زیبایی خواهند دید.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن از کری خواندن برای سپاهانی‌ها خودداری و تصریح کرد: بازیکنان دو تیم با یکدیگر رفیق هستند و در یک شهر با هم زندگی می‌کنند. ما رابطه خوبی با هم داریم و در زمین مردانه رقابت می‌کنیم. امیدوارم هر دو تیم روز جمعه طوری بازی کنند که تماشاگران لذت ببرند. این درست است که دربی حساسیت‌های زیادی دارد ولی مطمئن باشید این موضوع در کیفیت فنی بازی تأثیر نخواهد گذاشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها