کد خبر: ۲۹۶۶۸۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مصطفي قنبرپور، مشاور فني نايب رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس از سمت خود در اين باشگاه کناره‌گيري کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از تسنیم، مصطفی قنبرپور ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: امروز جلسه‌ای را با نژادفلاح و همچنین اعضای کادر فنی داشتیم. پس از برگزاری این جلسه تصمیم بر آن گرفتم که از سمت خود استعفاء کنم. البته شرمنده نژادفلاح شدم اما صلاح بر این بود که دیگر در جمع خانواده پرسپولیس نباشم. امیدوارم تمام عزیزان در باشگاه پرسپولیس اگر کم و کاستی در کارم بوده مرا ببخشند و حلالم کنند.

وی با تمجید از عملکرد دو ماهه علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس به عنوان مسئول اجرایی این باشگاه ادامه داد: برای دوست خوبم نژادفلاح آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند، هرچند طاهری هم در مدت زمان حضورش در این باشگاه تلاش فراوانی کرد تا تیم به ثبات برسد. او حتی اختلافات درون تیم را نیز برطرف کرد تا پرسپولیس در آرامش به کار خود ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص آینده حمید درخشان در این تیم گفت: تا آنجایی که از جلسه امروز کادر فنی با نژادفلاح اطلاع دارم قرار شده است درخشان کماکان به کار خود ادامه دهد. با شرایط خوب فعلی درخشان می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. به نظر من درخشان باید بماند، چون در حال حاضر برای پرسپولیس بهترین چیز ثبات است.

قنبرپور در پایان در مورد شانس موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اگر در تیم تنشی وجود نداشته باشد، پرسپولیس می‌تواند در آسیا نتایج خوبی کسب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها