کد خبر: ۲۹۶۳۸۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۱     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
عضو مجمع نمايندگان استان خوزستان، اظهارات اخير ابتکار را غير صادقانه خواند و گفت: ابتکار با اين گفته قصد فرافکني و تهمت زدن دارد و به دنبال عدم پاسخگويي است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، اسماعيل جليلي با اشاره به اظهارات اخير رياست سازمان محيط زيست مبني بر اينکه نمايندگاني که از سازمان محيط زيست انتقاد مي کنند پيشنهاد حذف اعتبارات مقابله با ريزگردها را در کميسيون تلفيق داده اند، گفت: خانم ابتکار به جاي برنامه ريزي براي مقابله با گردوغبار و ريزگردها در مقابله با نمايندگان برآمده است.

نماينده مردم مسجد سليمان اظهار داشت: در دوره رسيدگي به لايحه بودجه هر پيشنهادي در کميسيون تلفيق يا کميسيون هاي تخصصي مطرح مي شود ابتدا ثبت شده سپس در جلسات رسيدگي مي شود.

ايشان يک پيشنهاد از نمايندگان استان هاي مواجه با ريزگردها مبني بر حذف اعتبارات مقابله با ريزگردها بياورند يا آدرس بدهند که گفته ايشان را تاييد کند.

وي با تاکيد بر اينکه اظهارات ابتکار غير صادقانه است، تصريح کرد: هيچ يک از نمايندگان استان هاي خوزستان ، کرمانشاه يا لرستان در کميسيون تلفيق هيچ پيشنهادي در اين خصوص براي حذف اعتبارات مورد اشاره ايشان نداشته اند و خانم ابتکار با اين گفته قصد فرافکني و تهمت زدن داشته و به دنبال عدم پاسخگويي است.

جليلي خطاب به ابتکار گفت: بدترين شيوه مديريتي را انتخاب نموده ايد. اين گونه اظهارنظرها مشکلي را مرتفع نمي کند، بلکه هدف اصلي که مقابله با گرد و غبار است با موضوعاتي جابه جا مي شود که جز اتلاف وقت و انرژي چيزي عايد مردم نخواهد شد.

نماينده مردم مسجد سليمان اظهار داشت: هر چند براي حل اين مشکل نياز به منابع مالي و انساني و تکنولوژيکي مي باشد، اما به اراده جمعي عملگرا به شدت نياز است. اميدواريم محيط زيست به جاي پرداختن به حاشيه ها، وظيفه و ماموريت هاي محوله را به طور اثربخش دنبال کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها