کد خبر: ۲۹۶۲۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
مربي تيم راه آهن معتقد است حالا که بازيکنان باز هم تصميم گرفتند در تمرينات اين تيم حاضر شوند، مسولان بايد از خودگذشتگي آنها را ببينند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، رحمان رضایی که در پایان تعطیلات نیم به کادر فنی راه آهن پیوسته است می گوید: تمرینات ما از امروز آغاز می شوند، دو روز استحراحت کردیم و فکر می کنم بچه هاباید آماده شوند برای بازی بعدی. به هرحال آنها به این نتیجه رسیدند که باید دلشان برای خودشان بسوزد و تمرینات را از سر بگیرند. بچه ها تصمیم گرفتند که هرجور شده بازی بعدی را ببرند و وضعیت خود را در جدول سر و سامانی بدهند. امیدوارم مسولان محترم این از خودگذشتگی بچه ها را ببینند و بتوانند هرچه سریعتر مشکلات این تیم را حل کنند.

وی در مورد نقش خود کادر فنی گفت: به هرحال وقتی تیمی نتیجه نمی گیرد همه در آن مقصر هستند. از من که کمک مربی هستم تا مربیان و کادرفنی و بازیکنان و مخصوصا تیم ما که عوامل دیگر هم در از دست دادن نتیجه بازی موثر هستند، بهرحال ما همه تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم این تیم را جدول نگه داریم و امیدوار هستیم هرچه سریعترمشکلات تیم حل شود چرا که شدیدا اعتقاد دارم مشکل تیم ما بیشار از اینکه فنی باشد، روحی و روانی است چرا که تک تک بچه ها مشکل دارند و این مشکلات اگر حل نشود روی بازی آنها تاثیر منفی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها