کد خبر: ۲۹۶۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
همزمان با سالروز شهادت امام علی بن الحسین(ع)، دانشنامه امام زین العابدین(ع) با ۱۳۵ مطلب بر روی پایگاه اینترنتی حوزه قرار گرفت.
مدیر پایگاه حوزه اظهار داشت: دانشنامه امام سجاد(ع) حاوی ۱۳۵ مطلب شامل؛ گزیده کتاب، مقاله، چکیده پایان نامه، پرسش و پاسخ در قالب ۱۲ نمایه اصلی و هشت نمایه فرعی از هم اکنون در اختیار شیفتگان و علاقمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار گرفته است.

حجت الاسلام احمد اکبری ادامه داد: "امام در حوادث کربلا"، "دوران امامت"، "یاران امام(ع)"، "فضائل امام(ع)"، "آموزه های اخلاقی و رفتاری امام(ع)"، "سخنان و آثار علمی امام(ع)"، "امام در آیینه شعر و ادب"و ویژه نامه های مربوط به ایشان از جمله نمایه های اصلی این دانشنامه مذهبی است.

وی بیان داشت: "زندگینامه امام(ع)"، " پدر و مادر امام(ع)"، "فرزندان امام زین العابدین(ع)"، " خطبه امام(ع) در کوفه"، " خطبه امام(ع) در شام"، " امام سجاد (ع) و قیام ها ی بعد از عاشورا"، "صحیفه سجادیه"، "رساله حقوق امام زین العابدین (ع)" از جمله نمایه های فرعی این دانشنامه می باشند.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم، "حوادث کربلا"، "امام سجاد(ع) و تداوم بخش عزت و افتخار حسینی"، "امام(ع)از کربلا تا شهادت"، "تلاش تبلیغاتی اهل بیت امام(ع)" را از عناوین مقالات موجود در این دانشنامه عنوان کرد که با نشانی ذیل در اختیار علاقمندان قرار دارد:
http://www.hawzah.net/fa/subjects.html?AssetID=۰&SubjectId=۴۹۲۹

پایگاه حوزه از مجموعه پایگاه های مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که از سال ۱۳۷۷ وظیفه اطلاع رسانی علمی پیرامون موضوعات علوم اسلامی در قالب های متنوع مانند مقالات، مجلات، پرسش و پاسخ، پایان نامه و... را بر عهده دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها