کد خبر: ۲۹۵۸۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
روي هاجسون، سرمربي انگليس عنوان کرد که ماه آينده، پيش از اعلام نهايي ليست تيم براي مقدماتي يورو 2016، با سران باشگاه ليورپول به خصوص برندن راجرز درباره دنيل استوريج مشورت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استوریج برای دیدار مقدماتی مقابل لیتوانی و دیدار دوستانه مقابل ایتالیا آماده خواهد بود ولی از اواخر تابستان، جایی که در تیم ملی دچار مصدومیت شد، دیگر با هاجسون تمرین نکرده است. پس از مصدوم شدن استوریج، راجرز به انتقاد از برنامه ریکاوری تیم ملی انگلیس پرداخت و گفت که باید به استوریج استراحت بیشتری داده می‌شده و همچنین هاجسون مدعی شد که برنامه‌های تیم ملی مشکلی نداشته است.

او در مصاحبه با دیلی میل، اتهام مقصر بودن آنها در مصدومیت استوریج را به کلی رد کرد. او گفت:" نه ما مقصر نیستیم. ما تا جایی که بتوانیم به بازیکنان استراحت می‌دهیم ولی مسلما کمتر سراغ این کار می‌رویم زیرا زمان کوتاهی بین بازی هایمان است.البته که اگر بین بازی‌های خودمان یک هفته فاصله وجود داشته باشد، می‌توان دو روز یا سه روز استراحت داد ولی هیچگاه شرایط ما اینگونه نبوده است. مصدومیت دنیل برای ما هم بدشانسی محسوب می‌شود و از این موضوع ناراحت هستیم ولی بازیکنان دیگری هم مصدوم شدم و من ندیدم جایی درباره آنها بنویسند. مصدومیت‌های دیگر عضلانی؟، آیا آنها هم به تمرینات تیم ملی ربط دارد؟ فکر نمی‌کنم.اگر برنامه ی خاصی برای درمانش پیش گرفته شده، مطمئنا با ارتباط با باشگاه لیورپول، درباره جزئیات آن باخبر خواهیم شد. تیم پزشکی انگلیس با باشگاه‌ها در ارتباط است و اگر برنامه‌ ویژه ای در کار باشد، مطلع خواهیم شد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها