کد خبر: ۲۹۵۸۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
بازيکن تيم فوتبال پيکان مي‌گويد: اشتباه‌هاي داور ديدار تيمش با استقلال سبب شد تا در اين برهه حساس نيم فصل دوم پيکان سه امتياز حساس را از دست بدهد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایسنا، محمد نصرتی به شرایط تیم فوتبال پیکان در هفته‌های اخیر اشاره کرد و گفت: متاسفانه اشتباه‌هات داوری سبب شد که امتیاز حساس دیدار مقابل استقلال را از دست بدهیم و در این برهه از فصل متضرر شویم.

او افزود: گر چه این اشتباه‌های سهوی بود، ولی به تیم ما لطمه وارد کرد. اگر در دیدار مقابل استقلال و نفت امتیاز از دست نمی‌دادیم قطعا شرایط بهتری در جدول رده‌بندی داشتیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان با بیان این که همه کارشناسان به اشتباه داور در دیدار پیکان و استقلال اذعان داشتند، افزود: مطمئنا اگر سه امتیاز دیدار مقابل استقلال را به دست می‌آوردیم در دیدارهای بعد با خیال آسوده‌تر می‌توانستیم پا به توپ شویم.

نصرتی همچنین به برنامه‌ریزی سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ریزی و برگزاری فشرده بازی‌ها لطمه بسیاری به ما می‌زند. دیدار با دو تیم مدعی قهرمانی و دو تیم در آستانه سقوط در فواصل اندک کار بسیار دشواری است.

او خاطر نشان کرد: در فرصت باقی مانده بازیکنان آسیب‌دیده به جمع ما اضافه می‌شوند و با توان بیشتری به مصاف حریفان می‌رویم. خود من نیز از ناحیه دنده آسیب‌دیده بودم که این آسیب‌دیدگی‌ برطرف شده است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد شرایط این تیم تا هفته‌ بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: متاسفانه برخی از اتفاقات رخ داده سبب شد تا نتوانیم به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنیم. در این میان برخی از بازیکنان نتوانستند توقعات را برآورده کنند و این امر سبب عدم نتیجه‌ گرفتن پیکان شد.

نصرتی افزود: البته فراموش نکنیم که پیکان پس از حضور در لیگ دسته یک این فصل به لیگ برتر صعود کرده است. با این حال امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با عملکرد بهتر خود را به جایگاه‌های بالاتری برسانیم.

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: به نظرم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا توقعات را برآورده نکرد و نتایج آن طوری نبود که بر روی آن بتوانیم تاکید کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: ما در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا هستیم و حداقل توقع داشتیم که تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا جزو چهار تیم برتر باشد. ملی‌پوشان ایران آن طور که باید بازی زیبایی را ارائه نکردند.

نصرتی با بیان این که یا باید به دنبال بازی زیبا باشیم یا نتیجه‌گرایی، خاطر نشان کرد: تیم ملی یا باید در جام ملت‌های آسیا بازی های تماشاگر پسندی را ارائه می‌کرد و به دنبال نتیجه‌ نبود و یا صرفا به نتیجه‌ نگاه می‌کرد و با ارائه بازی‌های نه چندان دل چسب خود را به مراحل بالا می‌رساند.

او افزود: من به شخصه موافق ماندن کارلوس کی‌روش هستم، زیرا اکثر بازیکنان تیم ملی سرمربی خود را دوست دارند و علاقمند به ماندن او هستند. البته برای ادامه فعالیت کارلوس کی‌روش باید بر روی مبلغ قرارداد کی‌روش تجدید نظر شود.

بازیکن تیم فوتبال پیکان اضافه کرد: کی‌روش باید مدت زمان بیشتری را برای ماندن در ایران اختصاص دهد. شکی وجود ندارد که کی‌روش سرمربی توانمندی است، ولی آیا به ازای مبلغی که دریافت کرده توانسته موفق عمل کند؟

نصرتی با اشاره این که جوانگرایی در تیم ملی به نوعی اجبار صورت گرفته، خاطر نشان کرد: عدم حضور بازیکنانی همچون پژمان منتظری، خسرو حیدری و امیرحسین صادقی سبب حضور بازیکنان جوان در تیم ملی شد.

او افزود: کی‌روش در مقاطعی لیگ برتر فوتبال ایران را کم ارزش کرد و بیشتر به بازیکنان خارجی اعتماد کرد. با این حال در جام ملت‌های آسیا دیدیم که بازیکنانی همچون غفوری، پورعلی گنجی و حاج صفی تا چه اندازه برای تیم ملی مفید واقع شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها