کد خبر: ۲۹۵۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
موسسه مالی سیتی گروپ اعلام کرد بیش از 4500 کارمند خود را طی ماه‌های آینده اخراج می کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس ویکرام پاندیت تاکید کرد: کاهش شدید درآمدها موجب شده تا این موسسه مالی تصمیم به اخراج 4500 کارمند خود طی ماه‌های آینده بگیرد . این مساله تاثیر زیادی در کاهش هزینه های این موسسه مالی خواهد داشت. این بانک بزرگ آمریکایی بیش از 267 هزار کارمند در سراسر جهان دارد.

 سیتی گروپ سومین بانک بزرگ آمریکا به شمار می رود و قصد دارد طی سال 2012 میلادی بیش از 400 میلیون دلار از هزینه های خود را کاهش دهد.

وی افزود: متاسفانه فعالیت بخش مالی در بازارهای جهانی با چالشهای زیادی روبرو شده است  کاهش رشد اقتصادی در کشورهای توسعه یافته و تشدید نگرانیها در بازارهای مالی بین المللی تاثیر زیادی بر کاهش سود و درآمد موسسه سیتی گروپ داشته است، ادامه این روند طی سالهای آینده تاثیر منفی زیادی بر قدرت رقابت این موسسه مالی در عرصه بین المللی خواهد داشت.

 بر اساس این گزارش شرکتهای مالی جهان از ابتدای سال 2011 تا کنون بیش از 200 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرده اند این رقم در سال 2010 به 58 هزار نفر و در سال 2009 نیز به بیش از 174 هزار نفر رسیده بود. فعالیتهای مالی سیتی گروپ در کشورهای برزیل چین و هند تقریبا نیمی از سود خالص این موسسه را تشکیل می دهد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها