کد خبر: ۲۹۵۸۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
کاپيتان تيم فوتبال نفت تهران گفت: با توجه به بازي‌هاي دوستانه‌اي که در اردوي ترکيه انجام داديم مي‌دانيم چطور با تيم‌هاي عربي بازي کنيم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، علیرضا عزتی درباره شرایط نفت تهران پیش از دیدار مقابل الجیش قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و آماده بازی مقابل حریف قطری هستیم تا با برد در این بازی به هدفی که از قبل ترسیم کرده‌ایم برسیم.

وی ادامه داد: البته از الجیش شناخت زیادی نداریم اما کادر فنی و گروه آنالیز ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده و قرار است طی امروز و فردا آنالیزشان را از این تیم در اختیار ما قرار دهند اما تا جایی که من می‌دانم آنها چند بازیکن خوب خارجی دارند.

کاپیتان نفت تهران درباره اینکه گفته می‌شود این تیم تجربه حضور در چنین رقابت‌هایی را ندارد و این مسئله کار آنها را سخت خواهد کرد، اظهار داشت:‌ شاید تیم ما بی‌تجربه بود اما در اردوی ترکیه چند بازی دوستانه مقابل تیم‌های عربی انجام دادیم و الان می‌دانیم با این تیم‌ها چطور باید بازی کنیم البته ما خیلی هم بی‌تجربه نیستیم چون چند ملی‌پوش سابق و فعلی تیم ملی در نفت بازی می‌کنند و می‌دانیم که باید با تیم‌های عربی چطور بازی کنیم.

عزتی اظهار داشت: هدف ما در بازی روز سه‌شنبه فقط پیروزی است و به فکر چیزی جز این مسئله نیستیم و همه بازیکنان، مربیان و حتی مدیران نفت هم هدف‌گذاری‌شان بر روی صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست و باید به این هدف برسیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در هر بازی نزدیک به 200 تماشاگر داریم که آنها هم به خاطر علیرضا منصوریان به استادیوم می‌آمدند اما الان یک بازی ملی در پیش داریم و امیدوارم همه مردم به استادیوم بیایند و ما را تشویق کنند تا بتوانیم مقابل تیمی عربی که سابقه خوبی با هم نداشتیم موفق باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها