کد خبر: ۲۹۵۷۶۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز/ در باشگاه استقلال اين و آن از يکديگر مي‌پرسند اين همه مربي بيکار چرا از مجيدي؟!
مرتضي محصص به عنوان مسئول کميته فني ماموريت پيدا کرده از ستاره‌هاي جوان در ساختار اين کميته سود ببرد تا هم اين تغيير نگرش نمود عيني پيدا کند و هم تصميماتي که توسط کميته فني اتخاذ مي‌شود از پشتوانه محبوبيت تعدادي از مربيان جوان بهره‌مند شود.
گويا علي دايي، علي کريمي، فرهاد مجيدي و مهدي مهدوي‌کيا در رديف کساني بوده‌اند که محصص براي جذب آنها به کميته فني فدراسيون فوتبال تلاش کرده که از قرار کريمي و دايي به اين مسئله روي خوش نشان نداده‌اند.
دايي که از همان ابتدا اين قضيه را نپذيرفته و کريمي هم پاسخ روشني به اين درخواست مسئولان فدراسيون نداده تا همه‌چيز در بند اما و اگر باشد اما از قرار مهدوي‌کيا و مجيدي در اين مورد همکاري بيشتري داشته‌اند چون مجيدي که رسما عضويت در اين کميته را پذيرفته و مهدوي‌‌کيا هم بعيد نيست ظرف چند روز آينده در اين ارتباط قبول مسئوليت و همکاري‌اش را با اين مجموعه آغاز کند.
بعد از خداحافظي غيرمنتظره مجيدي از استقلال ارتباط نه چندان خوب بين او و امير قلعه‌نويي تيره‌تر شد، موضوعي که با اظهارنظر چند ماه پيش مجيدي در خصوص استقلال و نتايج آن زمان اين تيم علني‌تر شد و با حضور اين بازيکن در برنامه 90 و انتقاد تلويحي از عملکرد قلعه‌نويي انعکاس خبري زيادي در رسانه‌هاي گروهي پيدا کرد.
مجيدي در طول يکي دو ماه اخير سعي کرده از صحبت مستقيم در خصوص قلعه‌نويي و اوضاع کنوني استقلال پرهيز کند اما بالاخره سکوت مطلق هم نکرده به خصوص که در منازعه بين قلعه‌نويي و کارلوس کي‌روش به صورت علني از سرمربي تيم‌ملي حمايت کرده و با نيش و کنايه گفت: «کي‌روش نه مافيايي مربيگري مي‌کند و نه مافيايي نتيجه مي‌گيرد!»
تاکنون قلعه‌نويي هيچ واکنشي رسمي نسبت به اين قضيه نشان نداده و در برابر انتخاب مخالف سرسختش به عنوان يکي از اعضاي کميته فني فدراسيون فوتبال سکوت کرده است.
اما براي اين که رويکرد قلعه‌نويي نسبت به اين انتصاب مطلع شويم با يکي از مسئولان باشگاه استقلال صحبت کرديم و متوجه شديم قلعه‌نويي بعد از انتصاب مجيدي متوجه شده يکي از معيارهاي انتخاب اعضاي کميته فني فدراسيون عدم همکاري با باشگاه‌هاي فعال در کشورمان است که مجيدي هم چون در حال حاضر در هيچ تيمي مسئوليت ندارد مورد توجه کميته فني فدراسيون قرار گرفته است.
البته همانطوري که گفتيم کماکان قلعه‌نويي با وجود دلخوري از اين انتصاب از اظهارنظر رسمي در اين باره خودداري مي‌کند اما شنيديم در باشگاه استقلال اين و آن از يکديگر مي‌پرسند اين همه مربي بيکار چرا از مجيدي؟!
چرا مربياني مثل محمود ياوري، محمد احمدزاده، پرويز مظلومي و منصور پورحيدري که از هر حيث شايسته هستند براي عضويت در اين کميته برگزيده نمي‌شوند؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها