کد خبر: ۲۹۵۷۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون فوتبال آخرين وضعيت همکاري اين فدراسيون با کارلوس کي‌روش و همچنين پيشنهاد کشورهاي ژاپن و عربستان به سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران را تشريح کرد. کفاشيان تاکيد کرد که نگران پيشنهادات نيست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علي کفاشيان پيرامون زمان بازگشت کي روش به ايران و همچنين خبر پيشنهاد فدراسيون فوتبال ژاپن و عربستان به اين مربي گفت: همانطور که قبلا عنوان کردم کي روش اواخر اسفندماه به تهران باز مي گردد چرا که براي اردوي سوئد بايد تيم ملي را هدايت کند. از سويي من نگران پيشنهادهاي خارجي به کي روش نيستم چرا که او با ما قرارداد دارد و سرمربي تيم ملي فوتبال ايران است.
رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به اين سوال که امير عابديني عنوان کرده به خاطر مشکلات مالي اگر کي روش پيشنهاد بهتري در جيب داشته باشد قطعا از ايران خواهد رفت، عنوان کرد: من احساس مي کنم کي‌روش علاقه دارد در ايران مربيگري کند اما او خواسته هايي دارد که ما موظفيم آنها را مهيا سازيم. اگر دولت به ما کمک کند فراهم کردن شرايط چندان سخت نيست و در اين صورت کي روش کنار ما مي ماند. او فعلا مربي ايران است و به پيشنهادات عربستان و ژاپن چندان توجه نکنيد.
کفاشيان در مورد مسائلي که اين روزها در مورد مهرداد پولادي مطرح شده و عده اي فدراسيون فوتبال را مقصرعدم بازگشت اين بازيکن دانسته اند گفت: در اين مورد همه چيز مشخص است. پولادي با تيم قطري قرارداد دارد و اگر بخواهد يک طرفه آن را فسخ کند بايد تاوان سنگيني را بپردازد. او قول داده که در پايان مدت قراردادش به ايران بيايد و مشکل خدمت سربازي اش را حل کند. حالا گناه فدراسيون چيست ديگر من نمي‌دانم.
رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر در پاسخ به اين سوال که چه زماني اسلاميان به عنوان نايب رئيس اول فدراسيون معارفه مي شود، خاطرنشان کرد: قرار نيست جلسه معارفه اي برگزار شود. ما منتظريم تا جلسه مجمع فدراسيون فوتبال برگزار شود تا در آنجا به صورت قانوني اسلاميان را به عنوان نائب رئيس اول فدراسون جانشين هايد آيت اللهي کنيم.
کفاشيان در پايان در مورد جلسه اش با مهدي تاج گفت: رئيس سازمان ليگ اخيرا در نامه اي نسبت به کيفيت داوري هاي ليگ برتر ابراز نگراني کرده بود که احتمالا روز دوشنبه در اين مورد با تاج نشستي را برگزار مي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها