کد خبر: ۲۹۵۷۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در واکنش به اظهارات جنتی:
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: در حالی که تکخوانی زنان و کنسرت های خلاف عفت بارها از وزارت ارشاد مجوز گرفته اند، چطور این وزارتخانه آنها را تکذیب می کند.
به گزارش پایگاه 598، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اشاره به انتقاد مراجع نسبت به صدور مجوز برای تکخوانی زنان گفت: درپی صدور مجوز وزارت ارشاد برای اجرای کنسرت بانوان و تکخوانی زنان، مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و تشکل های دانشجویی نسبت به این اقدام وزارت ارشاد واکنش نشان دادند اما نکته قابل تامل، نحوه برخورد سوال برانگیز آقای دکتر جنتی، با این انتقاد ها بود.

میراخوری گفت: ایشان درواقع اکثر قریب به اتفاق نخبگان جامعه، خصوصا مراجع بزرگوار را متهم به اظهار نظر بر اساس اطلاعات غلط می کنند و طوری صحبت کردند که گویی از خود هیچ اندیشه ای ندارند و تنها بر اساس اخبار غلط و شایعه های موجود در کشور تصمیم گرفته و اعلام موضع کرده اند.

وی ادامه داد: در حالی که تکخوانی زنان و کنسرت های خلاف عفت بارها از وزارت ارشاد مجوز گرفته اند، چطور این وزارتخانه آنها را تکذیب می کند.وزارت ارشاد تا کجا واقعیات را تکذیب خواهد کرد. مراجع و نمایندگان مجلس و منتقدین مگر کودک هستند که اطلاعات درست و غلط را تشخیص ندهند؟

این فعال دانشجویی اضافه کرد:  آیا تذکر های شدید رهبری معظم انقلاب در رابطه با مسائل فرهنگی نیز بر اساس اطلاعات غلط صورت گرفته بود؟ مگر آقای جنتی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی وعده تغییر روند وزارت ارشاد را نداده بود؟ آیا نتیجه تغییر روند این وزارت، توهین به مراجع، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و دانشجویان است؟!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: متاسفانه روند وزارت ارشاد در یک سال و نیم قبل، مسیر وزارت ارشاد در دوره اصلاحات است و ظاهرا آقای جنتی هم وعده های خود را کاملا از یاد برده است.

میراخوردی ادامه داد: درخواست ما از نمایندگان ملت این است که باتوجه به عملکرد ضد اسلامی این وزارتخانه در دولت یازدهم، عمل نکردن وزیر به وعده های خود، و توهین غیرقابل توجیه ایشان به بزرگان و نخبگان جامعه اقدامی به جا و در خور مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

گفتنی است وزیر ارشاد در واکنش به انتقادات مراجع به صدور مجوز برای تکخوانی زنان گفته است: برخی از مراجع محترم تقلید بر اساس گزارش‌های نادرستی که به آن‌ها داده شده بود، اعتراضاتی داشتند. ما نگرانی‌هایی که عمدتا برخاسته از انگیزه‌های دینی آنان است را درک می‌کنیم و به سخنان آن‌ها احترام می‌گذاریم. ولی در عین حال این را صریحا می‌گویم که ما به هیچ آلبوم تک‌خوانی مجوز ندادیم و هر چه بوده هم‌خوانی بوده است. باید این موضوع را در نظر گرفت که برخی در این خصوص دروغ جعل می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها