کد خبر: ۲۹۵۶۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
ورزش 3/ بازيکن سابق پرسپوليس از نمايش پديده در بازي جمعه راضي نيست.
رضا حقيقي در مورد شکست مقابل پرسپوليس گفت: به نظر من پديده آنطور که بايد و شايد خوب بازي نکرد، در ضمن ما چند تا از مهره هاي کليدي مان را هم در اختيار نداشتيم و پديده هميشگي نبوديم. اگر ما نصف بازي با پديده بوديم شايد پرسپوليس را مي‌ برديم ولي هم ما بدشانس بوديم و هم پرسپوليس خوش شانس. در کل پيروزي حق پرسپوليس بود و ما شرمنده مردم مشهد شديم.
او در مورد برخورد تماشاگران پرسپوليس با خودش ادامه داد: طبق سنت هميشگي براي هواداران پرسپوليسي گل بردم چون خودم را مديون آنها مي‌ دانم همين که به من توهين نکردند جاي شکر دارد. البته آنها من را تشويق نکردند فکر کنم کمي از دست من دلخور هستند ولي بايد بگويم حضور در پرسپوليس باعث افتخارم بود و يکسري مسائل شخصي باعث جدايي ام شد. هواداران اين را بدانند در اولين موقعيت به پرسپوليس برمي گردم.
وقتي از هافبک پديده سوال شد چرا با نورمحمدي برخورد نسبتا گرم تري نسبت به بقيه بازيکنان پرسپوليس داشت پاسخ داد: من با همه پرسپوليسي ها دوست هستم ولي به دليل اينکه پارسال با نورمحمدي هم اتاقي بودند رابطه تنگاتنگي با او دارم. البته از بازيکن ديگر پرسپوليس مثل نوري، بنگر و خانزاده هميشه اوضاع پرسپوليس را مي‌ پرسم.اين بازيکن در مورد مشکلات مالي پديده گفت: فقط يک جمله مي‌ گويم، انشالله حل مي‌شود.
حقيقي در پايان در مورد ديدار با راه‌آهن در هفته بيست و يکم افزود: بازيکنان مان براي بازي با راه‌آهن مي‌ رسند. هميشه بازي با تيم هايي که چيزي براي از دست دادن ندارند سخت تر است، مطمئن باشيد هيچ کدام از دو تيم براي يک امتياز نمي‌ آيند ما با تمام قوا جلو مي‌ رويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها