کد خبر: ۲۹۵۵۵۹
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص جاسم کرار بازیکن تیم استقلال اعلام کرد که بر اساس آن بازیکن عراقی آبی‌ها دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلفات جاسم کرار بازیکن تیم استقلال مبنی بر اعتراض به تصمیم داور و تکرار آن که منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج وی در بازی با تیم سایپا شد و همینطور امتناع این بازیکن از خروج از زمین مسابقه، بر اساس بند 2 ماده 67 آیین نامه انضباطی، این بازیکن به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رای صادره قطعی است.

جاسم کرار در دقیقه 84 دیدار تیم فوتبال استقلال برابر سایپا در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر، پس از خاطر خطایی که بازیکن حریف روی او انجام داد، اعتراض کرد که بعد از دریافت کارت زرد، کارت دوم را هم گرفت تا توسط علیرضا فعانی داور مسابقه از زمین اخراج شود.

کرار بعد از این اتفاق قصد نداشت از زمین بیرون برود و برای دقایقی ادامه بازی به تعویق افتاد.

طبق تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، استقلال باید در دو بازی آینده خود برابر گسترش فولاد در تبریز و نفت مسجدسلیمان در تهران بدون حضور جاسم کرار به میدان برود، موضوعی که مشکل جدیدی برای امیر قلعه‌نویی خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها