کد خبر: ۲۹۵۵۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مهدي شريفي با گل زيبايي که براي سپاهان زد موفق شد يک سه امتياز حساس در بازي برابر فولاد صدرجدولي بگيرد.
به گزارش پایگاه 598،مهاجم سپاهان در مورد گلی که زد به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر همیشه من در یک موقعیتی قرار می‌ گیرم که گل هایی که می‌ زنم زیبا می‌ شود ولی گذشته از گل زیبایم خوشحالم که موفق شدم یک 3 امتیاز حساس برای تیمم بگیرم. این سه امتیاز قطعا به ما خیلی کمک خواهد کرد چراکه ما در یک بازی 6 امتیازی پیروز شدیم.

او در مورد روند بازی تیمش هم گفت: بچه ها 90 دقیقه در زمین بازی جنگیدند. این بازی برای ما یک بازی حساس بود چون بعد از دو هفته ناکامی نمی‌ خواستیم امتیاز این بازی را از دست بدهیم. فکر می‌ کنم در سراسر 90 دقیقه جنگنده و تهاجمی بازی کردیم اما فولاد هم عالی بود. به نظرم این تیم نشان داد که برای قهرمانی چیزی کم ندارد.

شریفی در مورد شعارهایی که هفته گذشته تماشاگران علیه حسین فرکی سرمربی سپاهان هم دادند هم گفت: این شعارها از نظر من از روی عشق و علاقه بود. شما ببینید همه از فوتبال نفع می‌ برند و تنها کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در فوتبال حضور دارند، تماشاگران هستند. تماشاگران همیشه حق دارند و این موضوعی است که حسین فرکی هم در طول هفته به ما گفته بود. ما می‌ خواستیم با این پیروزی هوادارانمان را خوشحال کنیم که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد.

مهاجم سپاهان در پایان گفت: بعد از اینکه برای جام‌ملت‌ها‌ از تیم‌ملی خط خوردم با خودم گفتم که باید تمریناتم را 2 برابر کنم. این چیزی بود که خود هم سعی کردم آن را اجرا کنم و حالا هم هرکاری می‌ کنم تا بتوانم نظر کادرفنی را جلب کنم و دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها