کد خبر: ۲۹۵۵۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم جوان تيم فولادخوزستان از بازي و عملکرد تيم و خودش در برابر سپاهان ناراضي است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، فولاد خوزستان روز گذشته در دیداری حساس برابر سپاهان نتیجه را با یک گل واگذار کرد تا معادلات جدول در صدر پیچیده تر گذاشته شود. محسن مسلمان ارائه بازی ضعیف در جریان 90 دقیقه را عامل شکست تیمش می‌ داند. او در گفت‌وگو با ورزش سه درباره این بازی گفت: خوب شروع نکردیم، خوب ادامه ندادیم و خوب هم به پایان نرساندیم این تنها عامل شکست ما در این دیدار بود.

وی ادامه داد: هیچ کس در این بازی خوب نبود و به نظرم بازیکنان به شرایط و حساسیت این بازی واقف نبودند. این یک فینال زودرس بود و با پیروزی در این دیدار می‌ توانستیم به شرایط فوق العاده ای در جدول برسیم. ما بازی عقب مانده نسبت به نفت داریم و این پیروزی می‌ توانست کمک زیادی برای رسیدن به صدر جدول بکند.

مسلمان با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیمش گفت: خدا را شکر که شرایطمان بد نیست، اتفاقی نیفتاده و می‌ توانیم دوباره به صدرجدول برسیم.

شماره 77 فولاد با اعلام اینکه از بازیش برابر سپاهان راضی نیست گفت: اصلا خوب نبودم. توپ در این بازی به من نرسید و اصلا کار مثبتی انجام ندادم و راضی نیستم.

مسلمان در پایان گفت: درست است که با توجه به شرایط جویی اهواز تمرینات مناسبی نداشتیم اما این ها بهانه است و نباید دنبال بهانه باشیم. ما فولاد هستیم و توانایی غلبه بر هر حریفی را داریم و در این بازی هم باید تمام تلاشمان را می‌ کردیم تا مقابل سپاهان برنده باشیم. بازی هفته آینده برابر سایپا حساس است ولی باید برنده شویم تا با روحیه خوبی وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شویم و از نام فولاد دفاع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها