کد خبر: ۲۹۵۵۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مدافع پيکان ادعا مي‌ کند که به داور بازي هيچ بي احترامي اي نکرده و اين نفتي ها بودند که به داور حمله کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از  "ورزش سه"، بازی پیکان و نفت‌تهران یکی از جنجالی ترین بازی های این فصل لیگ‌برتر شد، بازی ای که هر دو طرف از نحوه قضاوت داور شاکی بودند. محمد نصرتی در این باره به ورزش سه گفت: من کوچکترین بی احترامی به داور چهارم نکردم، در صحنه ای که داور به اشتباه گل نفت‌تهران را سالم اعلام کرد اول کمک داور صحنه را خطا گرفت. اما بعدا حمله نفتی ها به داور از روی نیمکت باعث شد که داور گل را سالم اعلام کند. من فقط سمت داور چهارم رفتم و به او گفتم چرا اجازه می‌ دهد نیمکت نفت به داور حمله شود. من اصلا اعتراض هم به داور نکردم.

او ادامه داد: شما دیدید مرتضی پورعلی‌گنجی زمانی که گلش مردود اعلام شد، به سمت داور دوید و به او اعتراض کرد. نیمکت نفت هم همین کار را کرد. من خودم تجربه دارم، زمانی که در تراکتورسازی بازی می‌ کردم در بازی با صبا داور برای ما پنالتی گرفت و عبدالله ویسی به کمک داور حمله کرد و او تصمیم را وتو کرد. من برای اینکه این اتفاق نیافتد به داور بازی اعتراض کردم.

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که داوری به نفع پیکان یا نفت‌تهران هم گفت: من نمی‌ توانم به صورت قاطع جواب این سوال را بدهم. گاهی داوری به نفع است و گاهی به ضرر. مثلا در دقیقه 45 بازی که نفت‌تهران به ما گل زد، خطای واضح انجام شد. چه بسا اگر ما آن گل را نمی‌ خوردیم، الان برنده بازی بودیم. از آن طرف هم گلی که ما زدیم به نظر نمی‌ رسید آفساید شده باشد. البته این را باید بگویم که اشتباه داوری روی گل ما به صورت مستقیم تاثیرگذار بود چون دقیقا همان صحنه ای که داور خطا نگرفت، وارد دروازه ما شد.

نصرتی اعتقاد دارد اشتباهات داور عمدی نیست: تا جایی که من می‌ دانم اشتباهات داوری عمدی نیست اما کمیته داوران باید کاری کند که این اشتباهات به حداقل برسد. به هر حال یک باشگاه این همه هزینه می‌ کند تا نتیجه بگیرد و با یک تصمیم ممکن است سرنوشت باشگاه تغییر کند. البته بعضی از اشتباهات دیگر پر واضح است و کاملا مشخص است که داوربازی اشتباه فاحش کرده است که من نمی‌ خواهم در مورد آن حرفی بزنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها