کد خبر: ۲۹۵۴۷۱
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
اميد عاليشاه بار ديگر ناجي پرسپوليس و خصوصا حميد درخشان شد و توانست با گلي که برابر پديده به ثمر رسانده بعد از مدت‌ها تيم را از بحران خارج کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهاجم جوان سرخ‌پوشان در حالی که انتظار نمی‌رود روی ضربات سر توانایی زیادی داشته باشد در این فصل دو گل فوق العاده حساس از این روش به ثمر رسانده و بعد از مدت ها سرخ‌ها توانستند از بحران خارج شوند.

امید در دیدار داربی هم برابر استقلال توانست روی ضربه سر دروازه آبی‌پوشان را باز کند و گل برتری تیمش را به ثمر برساند و این بار هم در دیدار برابر پدیده و در حالی که سرخ‌ها هفته‌ها در حسرت برد بودند بار دیگر روی ارسال دیدنی هادی نوروزی، گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

عالیشاه درباره این بازی و گلی که به ثمر رساند با "ورزش سه" حرف زد که در ادامه می‌خوانید.

همه در این گل سهیم هستند

بازی خوبی بود و با انگیزه‌ای که داشتیم تنها برای برد و کسب سه امتیاز به مشهد رفته‌ بودیم و خوشحالم که به آن رسیدیم. در این گل همه سهیم هستند و این پیروزی مبارک همه. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم از این ببعد روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد. ما دیدارهای سختی در ادامه داریم و باید در لیگ و آسیا به مصاف حریفان سرسختی برویم و باید از همه نظر خودمان را مهیا کنیم.

بله، بحران داشتیم

نمی‌توانم منکر این شوم که بحران در تیم وجود نداشت. به هرحال تیمی به بزرگی پرسپولیس وقتی چند هفته از برد دور باشد وارد بحران می‌شود و این مساله روی تمام تیم تاثیرگذار بود. باور کنید وقتی از محل تمرین خارج می‌شدیم رویش را نداشتیم به چهره هواداران مغموم‌مان نگاه کنیم. الان کمی از دور بدشانسی دور شدیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و هواداران در این روزها خوشحال شوند.

بدشانسی شرایط پرسپولیس را بد کرد

ما در خیلی‌ از دیدارهایی که بازی را واگذار کردیم شایسته شکست نبودیم. دیدار با ملوان را در نظر بگیرید؛ ما حتی پنالتی‌‌مان در آن شرایط تبدیل به گل نشد و در بازی‌های قبل هم وضعیت به همین شکل بود. با این شرایط و با توجه به مصدومیت بازیکنان و ... در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم و قبول دارم جایگاه و شان پرسپولیس اینجای جدول نیست و خودمان هم به دنبال رسیدن به بالای جدول هستیم و مطمئنا می‌توانم بگویم بدشانسی شرایط پرسپولیس را بد کرده و خوشحالم در این بازی وضع ادامه پیدا نکرد. خودم هم در این بازی چند فرصت داشتم و از گلی که زدم راضی‌ام.

گل داربی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم

اصلا به شایعاتی که گفته می‌شد و می‌شود کاری ندارم. من پیراهن پرسپولیس را پوشیده‌ام و برای موفقیت آن تمام تلاشم را می‌کنم. از اینکه موفق شدم به همراه تمام بازیکنان و کادر فنی تیم گل بزنم خوشحالم و همانطور که گفتم امیدوارم روند پیروزی تیم ادامه داشته باشد تا هواداران نیز خوشحال باشند. من تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم موثر باشم و خیلی خوشحالم برای دومین بار توانستم گلی با ارزش بزنم. اما هنوز هم می‌گویم گل داربی چیز دیگری است و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنم.

با سه برد دیگر کاملا از بحران خارج می‌شویم

روزهای بدی را پشت سر گذاشتیم و از نظر روحی و روانی کاملا تحلیل رفته بودیم. در این شرایط بالا بردن انگیزه بازیکن و کار روحی و روانی خیلی سخت می‌شود. ما اگر توانی داشتیم به خاطر نام پرسپولیس و سنگینی پیراهنی بود که بر تن کرده‌ایم. اگر چند برد دیگر بیاوریم کاملا از بحران خارج می‌شویم و به سمت بالای جدول خیز برمی‌داریم. بازی با صبا خیلی حیاتی است و این برد می‌تواند کاملا ما را مهیای دیدارهای آتی کند. امیدوارم هواداران نیز مانند همیشه شرایط پرسپولیس را درک کنند و با حضور در استادیوم و حمایت تیم انگیزه را به ما تزریق کنند. حضورشان در دیدار با پدیده نیروی زیادی به ما منتقل کرد و در ادامه هم مانند همیشه به آنها نیاز داریم.

پدیده پا به پای ما بازی کرد

پدیده بازی خوبی به نمایش گذاشت و خیلی ما را اذیت کردند. خیلی خوب و روان و دونده بازی کردند و فرصت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کردند و پا به پای ما بازی کردند و ما نیز تمام توان‌مان را گذاشتیم و در نهایت سه امتیاز این بازی را به نام پرسپولیس کردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها