کد خبر: ۲۹۵۰۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
پرويز پرستويي تهيه کننده و بازيگر اين فيلم درباره برگزاري اين مراسم گفت: از مسئولان جشنواره براي اين بدعت تشکر مي کنم چون سينما متعلق شما مردم است و اينکه دست اندرکاران فيلم با مردم روبرو شوند فرصت بسيار مغتنم و ارزشمند است .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سینما خبر، وي درباره همکاري خود در مقام تهيه کننده با گلستاني گفت: طي دو سال اخير به تصادف من و خانم گلستاني در چند فيلم با هم همبازي بوديم و من با ذهنيت ايشان آشنا بودم.

اين بازيگر سينما اظهار کرد: خانم گلستاني درباره اين فيلمنامه به من توضيح داد و من هم احساس کردم که خيلي خوب است تا بستري فراهم شود تا کار اول اين کارگردان جوان با آرامش و آسايش بيشتري ساخته شود چون گاهي اوقات کارهاي اول گويي بي سرپرست هستند در حاليکه بسياري اوقات در همين کارهاي اول شاهد اتفاقات بدي هستيم.

پرستويي درباره اين کار گفت: من با سابقه اي که در سينما دارم در حين کار احساس نکردم که با فردي بي تجربه اي مواجه هستم بلکه ايشان با قدرت و پختگي، کار را اداره کردند و من هم سعي کردم از نظر مالي فيلم را حمايت کنم تا کار خوبي ساخته شود .

وي درباره ورود خود به حوزه تهيه کنندگي گفت: دغدغه من تهيه کنندگي نيست و خلوت بازيگري را با دنيا عوض نمي کنم. اما گاهي مشکلاتي برسر ساخت فيلم ها وجود داشته و من هم براي اينکه کار پيش برود حمايت مالي کردم اما در نهايت بازيگري دغدغه اصلي من است.

اين بازيگر با سابقه سينما درباره ريزش مخاطب در سالهاي اخير گفت: به نظرم من سينماگر،پيش از هرچيز بايد به پول فردي که براي سينما هزينه مي کند احترام بگذارم. ماهم در اين محيط زندگي مي کنيم و سختي ها را مي شناسيم آدمي که يک هفته کار طاقت فرسا انجام داده تصميم مي گيرد آخر هفته به سينما برود هر چند که اين سينما رفتن هم هزينه هايي به او تحميل مي کند و امان از لحظه اي که بعد از دو ساعت حضور در سالن تاريک سينما ناراضي برگردد.

وي ادامه دارد:اگر از فيلم راضي باشد اول هفته خوبي را آغاز مي کند و با ارباب رجوع هم رفتار بهتري دارد اما وقتي از فيلم ناراضي است به محض خروج از سالن بايد به اعتراض هاي خانواده اش جواب بدهد.

پرستويي گفت: بسياري مواقع کارنکرده ام تا بتوانم در فيلمي بازي کنم که شما از آن راضي باشيد. من از اينکه روزي وزارت ارشاد مرا ممنوع الکار کند نگران نيستم اما نگران اين هستم که روزي برسد که مردم مرا ديگر دوست نداشته باشند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها