کد خبر: ۲۹۴۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
ورزش 3/ بارسلونا بازي رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري را با نتيجه 3-1 در مقابل ويارئال پيروز شد و گام مهمي به سوي فينال برداشت.گل هاي بارسلونا را در اين بازي، مسي، اينيستا و پيکه به ثمر رساندند و حالا اين تيم بايد هفته آينده در ورزشگاه ال مادريگال بازي برگشت را مقابل ويارئال برگزار کند.
جرارد پيکه در انتهاي اين بازي به خبرنگاران گفت:" نتيجه خوبي کسب کرديم هرچند که مي توانست بهتر از اين هم باشد.بازي در ورزشگاه ال مادريگال کار ساده اي نيست و بايد مراقب ويارئال در بازي برگشت باشيم. نتيجه 3-1 نتيجه مطلوبي است اما صعودمان حتمي نشده است. در لاليگا مقابل ويارئال بيشتر از امشب به دردسر افتاديم و ضد حملات آنها در بازي قبلي آزارمان داد. امشب کاملا مراقب بوديم و فکر مي کنم در فاز دفاعي به اندازه کافي موفق عمل کرديم.پيکه در مورد گلي که به ثمر رساند گفت:" من و مسي به خوبي يکديگر را درک مي کنيم. در آن لحظه به خوبي مي دانستم که کجا توپ را مي فرستد و از گلزني خودم خوشحالم."
پيکه حاضر نشد در مورد دليل سپردن پنالتي از سوي مسي به نيمار پاسخگو باشد و گفت که بهتر است دليل اين کار را از مسي و نيمارپرسيده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها