کد خبر: ۲۹۴۶۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي سابق پيکان ادعا مي‌ کند که اگر در اين تيم مي‌ ماند، قطعا نتايج بهتري مي‌ گرفت.
به گزارش پایگاه 598،منصور ابراهیم‌زاده در این به "ورزش سه" گفت: من همیشه در تمام تیم هایی که حضور داشتم، در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌ گرفتم. دلیل آن هم مشخص است، وقتی یک نیم فصل با یک تیم کار می‌ کنی به خوبی اخلاق و رفتار بازیکنان آشنا می‌ شوی. ضمن این که در نیم فصل به خوبی نقاط ضعف خود را می‌ شناسی ومی توانی درنیم فصل تیمت را به خوبی تقویت کنی.

او ادامه داد: این را هم در نظر بگیرد که زمانی که من پیکان را تحویل دادم این تیم در رتبه دهم جدول بود که برای تیمی که از لیگ یک آمده بود نتایج بدی محسوب نمی‌ شد. در همان زمان نفت مسجد سلیمان در رده آخر بود و پدیده تازه لیگ‌برتری شده فقط یک رتبه با ما فاصله داشت. این ها نشان می‌ داد که ما رتبه بدی در جدول رده‌بندی نداشتیم.

ابراهیم‌زاده در مورد بازیکنان تیمش در پیکان هم می‌ گوید: تیم ما در آن زمان چند بخش بود. با بازیکنانی که از لیگ یک آمده بودند، یک عده در لیگ‌برتر بازی کرده بودند و یک بخش هم بازیکنان خارجی مان بودند. به همین دلیل هم زمان می‌ برد که آنها با هم هماهنگ بشوند. به هر حال در زمان مدیریت آقای صنایی ایشان دلیلی داشتند که به ماندن من اصرار داشتند. ما می‌ توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی سابق پیکان در پایان گفت: ما بعد از 6-5 هفته که نتایج خوبی گرفتیم، کم کم نتایج خوب مان شروع شد. تراکتورسازی، فولاد، پدیده و ملوان را شکست دادیم و با نفت‌تهران مساوی کردیم. در آن زمان شرایط ما داشت خوب می‌ شد ولی من هرگز گله ای از این موضوع ندارم . به هر حال برکناری من یک تجربه بودم. من با پیکان قرارداد 2 ساله داشتم و می‌ توانستم در تیم بمانم ولی وقتی دیدم که مدیران باشگاه تمایل دارند که من بروم، مخالفتی نکردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها