کد خبر: ۲۹۴۶۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۴     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
پديده اين روزهاي نفت تهران مي گويد براي هماهنگي با تيم، تمرينات بسيار زيادي انجام مي دهم و تلاش مي کنم براي نفت موثر باشم.
به گزارش "ورزش سه"، عباس بوعذار بازیکن این روزهای تیم نفت تهران که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم پیوسته است در رابطه با بازی های اخیر نفت تهران گفت: خوشبختانه مجموعه نفت آنقدر حرفه ای است که هر بازیکنی دوست دارد عضوی از آن باشد. در دو بازی گذشته در خدمت این تیم بودم که خوشبختانه در بازی مقابل سپاهان موفق به گلزنی شدم و در بازی با سایپا نیز یک پاس گل دادم و یک پنالتی هم گرفتم. بسیار خوشحالم که با این بچه ها و زیر نظر این مربیان و مدیریت کار می کنم، اینجا واقعا فرقی بین بازیکنان اصلی و ذخیره نیست، یعنی چه در زمین باشیم چه روی نیمکت فرقی نمی کند در نهایت برای موفقیت نفت تلاش می کنیم.

او در رابطه با حضور خود در تیم نفت تهران گفت: من یکی از بازیکنان استقلال اهواز بودم که سال گذشته تیم نفت و آقای گل محمدی خواستار بنده شدند اما مدیریت باشگاه برای اینکه من بتوانم در خدمت آنها باشم درخواست مبلغ بالایی از نفتی ها کرد تا سنگی جلوی پای آنها انداخته باشد، از ابتدای این فصل باز هم نفتی ها خواستار بنده بودند تا اینکه در نیم خودم مبلغ مربوط به رضایتنامه ام را پرداختم و از استقلال اهواز جدا شدم و به نفت تهران پیوستم.

بوعذار در پایان گفت: بهرحال امیدوارم بتوانم با تلاش و تمرینات فراوان، کمک بچه ها، هدایت و راهنمایی های آقای منصوریان و کادر فنی، آن چیزی که در تمام توانم هست را به نمایش بگذارم و در خدمت باشگاه نفت، برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها