کد خبر: ۲۹۴۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۰
سرويس نقد رسانه 598؛
«حسن معظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس در مورد مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» ساخته یدالله صمدی، اظهار داشت: مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» از جمله آثار قابل تحسین تلویزیون به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود: «شوق پرواز» کوشیده است تا روایت یکی از سرداران دوران دفاع مقدس را به تصویر بکشد و به نوعی نسل امروز را که شناخت کمتری از این سرداران دارند را با این بزرگواران آشنا سازد پس از این منظر هم ساخت این فیلم ارزشمند و قابل تحسین است.
معظمی تصریح کرد: به نظر من تلویزیون در تداوم این کار باید کوشا باشد چرا که نسل امروز به درستی بتواند از نسل دیروز که برگی زرین را رقم زدند شناخت پیدا کند و با داشتن آرشیو غنی تلویزیون می‌تواند در این زمینه به آیندگان هم کمک شایانی کرده باشد.
این منتقد و روزنامه نگار در ادامه افزود: فارغ از این امتیازها که این سریال نیز از آن برخوردار است. «شوق پرواز» در انتخاب و چیدمان بازیگران خود نیز موفق عمل کرده است و در کنار آن با الهام از خاطرات خانواده «شهید بابایی» و مستنداتی که باقی مانده توانسته سریال ارزنده‌ای را روانه آنتن کند.
این منتقد در ادامه به فارس، گفت: خوشبختانه «شوق پرواز» تا به حال توانسته با انبوه مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند و مردم هم از این سریال استقبال خوبی به عمل آورده‌اند هر چند که واقع‌گرایی به هر چه بهتر شدن سریال نیز کمک شایانی می‌کرد.
عضو شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در ادامه بیان داشت: باید منتظر ماند تا ببنیم این سریال ارزنده تا انتها به چه شکلی به پیش می‌رود. تا کنون که به مقطع انقلاب شکوهمند اسلامی رسیده خوب بوده اما باید منتظر ماند دید این سریال دوران دافاع مقدس که به نوعی نقطه اوج سریال است را چگونه به تصویر خواهد کشید.
«حسن معظمی» در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: امید که «شوق پرواز» تا انتها خوب به پیش برود و به فرجام برخی سریال‌های تلویزیون که شروعی خوب و پایانی نا منسجم دارند گرفتار نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها