کد خبر: ۲۹۴۵۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس از روز آغاز وزارت گودرزی دستخوش تعییرات و اتفاقات خاصی شد که منجر به واکنش ها و نتایج غیر قابل باوری در تاریخ باشگاه پرسپولیس شد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال پرسپولیس با آغاز دوره جدید ریاست ورزش کشور توسط گودرزی از همان ابتدا زمزمه هایی مبنی برمقاومت وزیر در مقابل همه گیر بودن فوتبال به گوش رسید و کم و بیش رسانه ها نیز به این مسئله پرداختند و حتی برخی رسانه ها تا جایی پیش رفتند که وزیر را یک شخص مخالف فوتبال معرفی کردند.

واکنش های وزیر ورزش نسبت به این موضوع تا جایی پیش رفت که وی نه تنها این موضوع را تکذیب کرد و بلکه با تغییراتی که در 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال بوجود آورد نشان داد که خیلی هم از فوتبال بدش نمی آید اما شاید این موضوع را به کسی سپرد که حداقل برای سرخابی ها دوستی خاله خرسه بود.

خادم به عنوان شخص اول تصمیم گیرنده در پرسپولیس و استقلال با معرفی برخی اعضاء جدید هیات مدیره برای سرخابی ها و تعیین مدیر عامل جدید از سوی آنها اولین گام را در راه این دوستی معروف! برداشت و پایه های سرخابی ها لرزان تر از قبل شد و با معرفی حامی مالی که بعدها مشخص شد چند روز پس از نامگذاری به دنیا آمده ،حرف و حدیث ها و گمانه زنی ها در مورد تخریب این 2 باشگاه مردمی بالا گرفت.

البته در این بازه زمانی آن تیمی که بیشتر متضرر شد پرسپولیس بود چرا که از نحوه اسپانسرینگ این تیم و نفرات هیات مدیره تا روش برکناری اسطوره فوتبال ایران و پس از آن واگذاری بحث فنی تیم به یک مربی که به زعم نتایجش از دایی نیز ضعیفتر بوده است همه و همه دست به دست هم داد تا یادمان بیافتد که وزیر فوتبال دوست ندارد....

اما تا به این  لحظه که پرسپولیس در آستانه واگذاری به بخش خصوصی است هنوز هم تغییرات دست از سر این تیم برنمیدارد و سرپرست جدیدی به نام نژاد فلاح سکان سرپرستی این تیم را به عهده گرفته که خدا این مورد را برای هواداران پرسپولیس به خیر کند نه اینکه نژاد فلاح را نمی شناسیم بلکه این حکم سرپرستی دلیلش چیست؟ چرا که هیچ انتصابی در این دوره وزارت انجام نشده مگر اینکه اتفاق خاصی پس از انتصابش افتاده باشد.

زبانم لال اما از ما نشنیده بگیرید ما خبرنگار هستیم و از گوشه و کنار می شنویم که این پروسه نابود کردن پرسپولیس تا زمان خصوصی شدن این تیم ادامه خواهد یافت.

اما بشنوید از عجایب افرادی که سکان پرسپولیس را در اختیار دارند که خوشان منصوب وزارت که نه البته ...شخص خادم هستند...

اعضای محترم این باشگاه برای تیمی که این همه بحران را طی کرده است و غرق در مشکلات است سرمربیش را برنامه 2 ساله می خواهند و برای سال بعد هم ابقا می کنند.

شخص گودرزی را به عنوان یک فردی که علم گراست می شناسیم ومرد علم و عمل هیچ کاری را بدون فکر انجام نمی دهد و هدفگذاری می کند البته از فرصت ها استفاده می کند، اینکه گودرزی در این بازه زمانی نتوانست خواسته هایش را در پرسپولیس اجرا کند با توجه به خصوصیات وی و آینده اندیشی اش بسیار اشتباه است اما باور کنید دلمان نمی آید همین حرف را هم بزنیم که خدایی ناکرده پرسپولیس با هدف به این منجلاب رسیده است در این باره قضاوت را به خوانندگان محترم می سپاریم اما اگر در طول دوره وزارت گودرزی شاید یک موضوع  ماندگار شود همین بحث سرخابی هاست.

در مورد مسائل فوق کارشناسان و حتی نمایندگان مجلس نظرات متفاوتی دارند که خواندن آنا نیز خالی از لطف نیست.

**نجف نژاد: دخالت‌های وزارت ورزش اثرات مخربی روی سرخابی‌ها داشته است/به وزارت ورزش بارها تذکر دادیم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: این دوره شاهد دخالت بیش از حد وزارت ورزش در اداره 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم.
دخالت‌های وزارت ورزش اثرات مخربی روی سرخابی‌ها داشته است/به وزارت ورزش بارها تذکر دادیم

مقداد نجف نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: دخالت زیاد وزارت ورزش و جوانان در اداره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اثرات مخربی بر روی این 2 باشگاه گذاشته است.

نجف نژاد در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و تغیرات پیاپی مدیریت این باشگاه حاشیه‌های زیادی برای این تیم به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان باید بگذارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس کارش را انجام دهد و دخالت در امور این باشگاه نکند تا وضعیت این باشگاه بهبود یابد دخالت‌های وزارت ورزش و جوانان در امور پرسپولیس باعث شده که این تیم نتایج خوبی در لیگ برتر نگیرد.

نجف نژاد اظهار داشت: من به عنوان رئیس فراکسیون ورزش مجلس و یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال این آمادگی را دارم که به پرسپولیس کمک کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما چند بار به وزارت ورزش و جوانان تذکر دادیم که در امور سرخابی‌ها دخالت نکند امیدوارم متوجه شده باشند و با بها دادن به هیات مدیره امورات باشگاه را به آنها بسپارند تا حاشیه ها از این تیم دور شود.

**حسینی: گودرزی قادر به هدایت وزارت ورزش و جوانان نیست/کمک‌ها فایده‌ای نداشته باشد ناگریز به حراجی هستیم

سخنگوی فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم که گودرزی قادر به هدایت وزارت ورزش و جوانان نیست.

هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: وزیر ورزش و جوانان در هدایت وزارتخانه مشکل دارد و نمی‌تواند قانون را به درستی اجرا کند.

حسینی در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس و استقلال تا موقعی که به بخش خصوصی واگذار نشوند و دولتی بمانند آسیب می بینند.

وی تصریح کرد: ما از روز اول از گودرزی با تمام نقاط ضعف و قوتش حمایت کردیم اما وی نتوانست اعتماد ما را جلب کند.

حسینی اظهار داشت: سال گذشته قرار بود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس وارد بورس شوند اما این روش را وزارت ورزش و جوانان کنار گذاشت و به ما گفت که قانونی برای مزایده گذاری این 2 باشگاه بگذاریم.

وی بیان کرد: ما از روز اول پیگیر خصوصی سازی سرخابی‌ها بودیم و به وزارت ورزش و جوانان هم نامه نوشتیم که قانون باید اجرا شود اما این وزارتخانه در اجرای قانون سهل انگاری کرد و دست روی دست گذاشت و موضوع خصوصی سازی سرخابی‌ها به پایان سال کشیده شد.

حسینی عنوان کرد: شرایط نامناسب وزارت ورزش و جوانان باعث شده که اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها مداوم تعویض شوند تیمی که وزارت ورزش و جوانان اداره می کند منسجم نیست و برخی از ارگان این وزارتخانه، ورزش را نمی‌شناسند.

سخنگوی فراکسیون ورزش بیان کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان رشته دانشگاهی شان ورزش بوده است اما کار اجرایی نکردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تمام شرایط سعی کریم که به وزارت ورزش و جوانان کمک کنیم اما اگر یک وقتی ببینیم که این کمک‌ها فایده‌ای ندارد ناگریز از اجرایی هستیم.

**فنونی زاده: وزیر نباید اختیار سرخابی‌ها را به خادم می داد/حضور خادم باعث ناراحتی فوتبالی‌ها شده

کارشناس فوتبال گفت: به نظر من وزیر ورزش نباید امورات 2 تیم پرسپولیس و استقلال را به عهده خادم می گذاشت.

فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره عملکرد وزارت ورزش اظهار داشت: در کل بحث خصوصی سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کار بسیار مهمی بود که وزارت ورزش در راس کار خود قرار داد و امیدوارم هر چه زودتر این مسئله رسیدگی شود چرا که این کار به نفع تیم ها نیز خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: اما بهتر است بگویم که گودرزی زحمات بسیار زیادی را در زمینه خصوصی سازی این 2 باشگاه انجام داده است اما به نظر من نباید امورات این تیم‌ها را به دست خادم می سپردند چرا که وی قهرمان کشتی است و در رابطه با فوتبال اطلاعات زیادی ندارم و انتخاب خادم باعث بوجود آمدن ناراحتی همه فوتبالی‌ها و پیشکسوتان شده است چراکه بهتر بود وزیر ورزش یک فردی را از فوتبالی‌ها انتخاب و تمام اختیارات را بر عهده خادم نمی‌گذاشت.

فنونی زاده تصریح کرد: به نظر من تیم پرسپولیس همه امکانات از جمله هیات مدیره، مدیر عامل و بحث مالی را دارد اما فقط این مستطیل سبز که باعث شده ماهیت این تیم زیر سوال برود و بهتر است بگویم که کادر فنی تمام توان خود را برای رفع مشکلات این تیم گذاشته اما این بازیکن هستند که نمی‌توانند نتایج قابل قبولی را رقم بزنند و با این کار دل این همه هوادار پرسپولیس را شاد کنند.

کارشناسان فوتبال عنوان کرد: در کل نه درخشان و نه دایی هیچ کدام از تجربیات پیشکسوتان استفاده نکردند و همین مسئله باعث شد که آنها نتوانند از عهده این تیم و اموراتش بربیایند به نظر من بهتر است درخشان بماند اما یک با تجربه همانند پروین و مایلی کهن در تیم حضور پیدا کند.

خبر در حال تکمیل است...

باشگاه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها