کد خبر: ۲۹۴۲۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
گلر جوان نارنجي پوشان کرج اعتقاد دارد نتايجي که در 2 هفته اخير گرفته اند به دليل مشکلات تاکتيکي يا فني نبوده بلکه اين تيم دچار بدشانسي شده است.
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در مورد شکست مقابل نفت‌تهران گفت: بازی خوبی بود تا دقیقه 30 پایاپای بود و ما موقعیت داشتیم البته آنها هم داشتند. پنالتی ای که دادیم و گل شد باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و شوکه به داخل رختکن برویم. 10 نفره شدن کار ما را خیلی سخت کرد.

او در مورد اینکه مقصر شکست مشکل پور بوده یا خیر ادامه داد: حادثه ای است که پیش آمده ولی من توپ را زودتر گرفتم و بعدش مشکل پور به بازیکن حریف برخورد کرد. به هر حال اتفاقی است که افتاده و نمی‌ توان این شکست را گردن یک نفر انداخت.

بازیکن سایپا در مورد بدشانسی هایشان در دو هفته اخیر نظرش را اینگونه بیان کرد: در بازی قبلی با استقلال که اصلا حریف موقعیت نداشت. در این بازی هم ما فشار آوردیم و می‌ توانستیم نیمه اول گل بزنیم در نیمه دوم یک توپ آنها را دفع کردم، توپ برگشتی آمد و وارد دروازه ما شد. در کل روز بد ما بود ما بی محابا حمله می‌ کردیم و آنها تک به تک می‌ شدند و گل می‌ زدند.

اخباری در پایان در مورد بازی با فولاد در هفته بیستم افزود: ما 2 بازی سخت پشت سر هم با تیم های فولاد و ذوب‌آهن داریم، واقعا خیلی کارمان سخت است بچه ها از لحاظ روحی به هم ریختند اگر از نظر روحی بتوانیم به شرایط قبل برگردیم از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها