کد خبر: ۲۹۴۲۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
ميلاد فخرالديني در مسابقه روز گذشته استقلال مقابل پيکان آنچنان در کارهاي تهاجمي موفق نبود اما نمايش مثبتي داشت.
به گزارش "ورزش سه" این بازیکن کرمانی الاصل که در استقلال روزگار خوبی دارد، در پاسخ به سوال خبرنگار ما از بازی دفاعی پیکان انتقاد کرد. فخرالدینی می‌گوید: خدا را شکر با انجام یک بازی منطقی سه امتیاز را گرفتیم تمام بچه های ما زحمت کشیدند اما پیکانی ها بیشتر دفاع کردند و رو به ضدحمله آورده بودند در نتیجه تیمی که برنده بازی اعلام شد، ما استقلالی ها بودیم.

او در مورد اینکه کیفیت بازی راضی کننده بود یا خیر ادامه داد: بازی بیشتر فیزیکی بود چون پیکان فیزیکی و دونده بازی کرد ما هم مجبور شدیم فیزیکی بازی کنیم.

مدافع استقلال در مورد اینکه می‌ توانند به روند بردهایشان ادامه دهند نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره ما سه برد خیلی خوب داشتیم، خدا را شکر بازیکنان ملی مان هم شرایط خوبی دارند و به تیم کمک می‌ کنند. قصدمان این است که به همین روند ادامه دهیم و با اقتدار صدرنشین شویم.

فخرالدینی در مورد اینکه می‌ توانند صدر را از نفتی ها پس بگیرند، گفت: نفت تیم خوبی است اما هنوز 10، 11 بازی باقی مانده و ما صددرصد توان گرفتن صدر را از آنها داریم.

بازیکن آبی‌پوشان تهران در مورد عملکرد داوری و اعتراض پیکانی ها روی گلی که به ثمر رساندند و خطا اعلام شد، می‌گوید: آقای حق وردی یکی از بهترین داوران ایران است. به نظر من آن صحنه را درست توپ زد چون توپ در دستان وحید بود.

فخرالدینی در پایان در مورد اینکه چرا استقلال در دقایق پایانی بازی گل به ثمر می‌ رساند افزود: ما 90 دقیقه تلاش خودمان را می‌ کنیم این دیگر قسمت است که چه دقیقی گل بزنیم مهم برد تیم است حالا چه دقیقه یک گل بزنیم چه 90.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها